خانهاخبار
وب‌سایت PS5 با اطلاعات تازه‌ای به‌روز شد؛ خبری در راه است؟

وب‌سایت PS5 با اطلاعات تازه‌ای به‌روز شد؛ خبری در راه است؟

سونی وب‌سایت رسمی PS5 را با اطلاعات جدیدی به‌روزرسانی کرده است. اما این اطلاعات چیست و آیا می‌تواند به معنای نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از ظاهر پلی استیشن 5 باشد؟
۱۳۹۹/۳/۷

طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره پلی استیشن ۵ هستند، ولی سونی همچنان سکوت خود را حفظ کرده و جزئیاتی درباره این کنسول قدرتمند منتشر نمی‌کند. تاکنون مهم‌ترین اطلاعاتی که درباره PS5 منتشر شده مربوط به کنترلر آن بوده که پیش‌تر رسما معرفی شد. اما حالا در اقدامی تازه شاهد به‌روز شدن وب‌سایت PS5 هستیم که آخرین بار در طول رویداد Road to PS5 به‌روز شده بود. اما چه اطلاعاتی در این وب‌سایت اضافه شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

به سرعت نور

به توان پردازنده مرکزی، گرافیک و SSD جدیدی دسترسی پیدا کنید که قوانین و توانایی‌های کنسول پلی استیشن را عوض می‌کند.

بازی‌های چشم‌نواز

از گرافیک شگفت‌انگیز بازی‌ها لذت ببرید و قابلیت‌های جدید PS5 را تجربه کنید.

در بازی‌ها غرق شوید

با پشتیبانی از سیستم بازخورد هپتیکی، تریگرهای انطباقی و فناوری صدای سه‌بعدی به شکلی عمیق‌تر بازی‌ها را تجربه کنید.

با این حساب، اطلاعات جدید این وب‌سایت چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد، ولی بسیاری معتقدند که این به‌روزرسانی می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر نزدیک شدن به زمان انتشار جزئیات جدید درباره PS5 باشد. به‌زودی قرار است یک رویداد State of Play با تمرکز بر The Last of Us Part II برگزار شود، و با توجه به شایعاتی که از منابع مطلع به دست آمده، سونی در تدارک برگزاری دو رویداد بزرگ دیگر برای PS5 است که یکی در ماه ژوئن و دیگری در ماه اوت برگزار می‌شود. انتظار داریم که در رویداد ماه ژوئن برای اولین بار بتوانیم با ظاهر PS5 آشنا شویم.

البته که هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم. به‌روزرسانی وب‌سایت PS5 به تنهایی معنای خاصی ندارد، ولی اگر این مبحث را در مقیاس بزرگ‌تر بررسی کنیم به نظر می‌رسد که قطعات پازل در حال جور شدن هستند. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سونی بالاخره چه زمانی از ظاهر PS5 رونمایی می‌کند و اطلاعات بیشتری را درباره این کنسول با ما در میان می‌گذارد؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)