خانهاخبار
حداقل چهار محصول اپل در سال آینده به نمایشگر مینی LED مجهز خواهند شد

حداقل چهار محصول اپل در سال آینده به نمایشگر مینی LED مجهز خواهند شد

ظاهرا اپل تصمیم دارد مک‌بوک ۱۶ اینچی، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی و یک آیمک را با نمایشگر مینی LED راهی بازار کند
۱۳۹۹/۳/۹

یکی دیگر از تحلیلگران صنعت رایانه می‌گوید که اپل قصد دارد چندین دستگاه رده بالای خود را با نمایشگرهای Mini-LED به‌روزرسانی کند و در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند. جف پو، یک تحلیلگر از شرکت تحقیقاتی چینی GF Securities، عنوان کرده که اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را در سه ماهه اول، مک‌بوک ۱۶ اینچی را در سه ماهه دوم و آیمک ۲۷ اینچی جدید را در نیمه‌ی دوم سال؛ که همگی به صفحه نمایش مینی LED مجهز خواهند بود، عرضه خواهد کرد.

پیش بینی‌های پو با تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل یعنی مینگ چی کو که گفته است تامین کنندگان اپل تولید انبوه قطعات مورد نیاز را بین سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ و سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کنند، هم‌خوانی دارد. به این ترتیب سال آینده باید شاهد دستگاه هایی با نمایشگرهای مینی LED باشیم. کو معتقد است غول کوپرتینو برای عرضه‌ی ۴ تا ۶ محصول  خود با نمایشگر Mini-LED برنامه ریزی کرده است. کو پیش از این پیش بینی کرده بود که اپل در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ آیپد ۱۲.۹ اینچی را با پردازنده A14X به بازار عرضه می‌کند و همین طور مک‌بوک ۱۶ اینچی را نیز در سه ماههی چهارم سال به‌روزرسانی خواهد کرد.

image

این تحلیلگر همچنین عنوان می‌کند که ساکنین کوپرتینو تصمیم دارند که مک‌بوک پرو ۱۴.۱ اینچی را با نمایشگر مینی LED معرفی کنند، اما زمان بندی برای عرضه‌ی این محصول ارائه نداده است. نمایشگرهای مینی LED  ضمن ارائه بسیاری از مزایای نمایشگرهای اولد که در آخرین آیفون‌ها مورد استفاده قرار گرفته، برای طراحی و تولید محصولات سبک‌تر و نازک‌تر بسیار مناسب هستند. از مزایای این نوع نمایشگر می‌توان به بهبود عملکرد طیف گستره‌ی رنگ، کنتراست بالا، دامنه‌ی پویا و مشکی واقعی اشاره کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)