خانهاخبار
سامسونگ دیسپلی تامین کننده ۸۰ درصد پنل‌های ایفون ۱۲ است

سامسونگ دیسپلی تامین کننده ۸۰ درصد پنل‌های ایفون ۱۲ است

با وجود تلاش اپل برای متکی نبودن به سامسونگ برای تامین نمایشگر محصولات خود هنوز هم انتظار می‌رود شرکت کره‌ای تامین کننده بخش بزرگی از نمایشگرهای ایفون باشد
۱۳۹۹/۳/۹

براساس پیش نمایش گزارش دیجی تایمز که فردا به طور کامل منتشر می‌شود، با وجود تمرکز اپل برای تنوع بخشیدن به تامین کننده های خود برای اجزای مختلف در محصولات این شرکت، انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی هنوز هم تامین کننده‌ی تقریبا ۸۰ درصد نمایشگر‌های اولد استفاده شده در خط تولید آیفون ۱۲ باشد.

به گفته منابع نزدیک، سامسونگ دیسپلی تامین کننده‌ی ۸۰ درصد پنل‌های سری بعدی آیفون‌ها؛ که قرار است اواخر امسال به بازار عرضه شود، است. ال‌جی دیسپلی و BoE دیگر تامین کنندگان پنل‌های اولد برای آیفون‌های آینده هستند.

سامسونگ تامین کننده‌ی اختصاصی اولین پنل‌های اولد برای آیفون‌ بود که به سال ۲۰۱۷ و معرفی iPhone X برمی‌گردد. سال بعد از آن LG نیز به جمع تامین کنندگان نمایشگر آیفون پیوست و اکنون نیز BoE وارد زنجیره‌ی تامین پنل نمایشگر برای تلفن‌های سال ۲۰۲۰ اپل شده است. اخبار و شایعات همگی حکایت از این موضوع دارند که اپل قصد دارد چهار مدل آیفون در بازه‌ی زمانی سپتامبر تا اکتبر راهی بازار کند. البته همانطور که در سال‌های اخیر شاهدش بودیم ممکن است محدودیت‌های زنجیره‌ی تامین باعث ایجاد تاخیر در ارائه محصولات به بازار شود.

image

از چهار مدل جدید که امسال به بازار عرضه می‌شوند، شایعات نشان از این دارد که سامسونگ نمایشگرهای مربوط به سه مدل را؛ از جمله مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ پرو، تامین می‌کند. آیفون ۶.۱ اینچی ۱۲ با مشخصاتی پایین‌تر جایی است که گفته می‌شود BoE و LG نمایشگرهای آن را تولید می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)