خانهاخبار
بیش از 100 فروشگاه اپل بازگشایی می‌شوند اما به شما اجازه ورود نمی‌دهند

بیش از 100 فروشگاه اپل بازگشایی می‌شوند اما به شما اجازه ورود نمی‌دهند

در هفته جاری قریب به 100 شعبه از اپل استورها در ایالات‌متحده بازگشایی می‌شوند اما تعداد زیادی از آن‌ها به شما اجازه وارد شدن نمی‌دهند بلکه با خودروی خود می‌توانید در جلوی فروشگاه بایستید تا کارکنان فروشگاه پذیرای شما باشند.
۱۳۹۹/۳/۷

فروشگاه‌های اپل اوایل مِی در 4 ایالت مجدداً فعالیت خود را از سر گرفتند که تاکنون این عدد به 11 ایالت افزایش پیداکرده است. موج جدید بازگشایی‌ها شمارگان لیست را به 28 ایالت می‌رساند که اکثر این استورها در آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، میشیگان، اوهایو و تگزاس قرار دارند.

برخی فروشگاه‌ها اجازه ورد به مشتریان را خواهند داد و برخی خیر و دلیل این تصمیم مشخص نیست اما می‌تواند مرتبط با قوانین محلی در باب بازگشایی اماکن عمومی در پی پاندمی کوروناویروس باشد. بیشتر فروشگاه‌های اپل محدود به پذیرش مصرف‌کنندگان در ورودی فروشگاه هستند اما آن دسته از فروشگاه‌ها که اجازه ورود می‌دهند در کالیفرنیا، فلوریدا، و تگزاس هستند.

اطلاعی در دست نیست که فروشگاه‌های پذیرش-در-درب چه زمانی اجازه ورود به مشتریان می‌دهند اما اگر ثبت سفارش خرید کنید می‌توانید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و دستکش و تب‌سنجی) وارد شوید.

image

 

 

داستان متفاوت بازگشایی فروشگاه‌های اپل در دیگر کشورها

در پی شیوع کوروناویروس، فروشگاه‌های اپل مستقر در چین در ماه فوریه بسته شدند و از ماه مارس به‌تدریج باز شدند چراکه در آن زمان کمپانی اعلام کرده بود که فروشگاه‌های آمریکا تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود.

این خبر می‌توانست تا تاریخی غیرقابل‌تصور ادامه پیدا کند اما طبق افشای یک یادداشت از مدیران داخلی اپل، جهت بازگشایی فروشگاه‌های آمریکا در اوایل ماه می تصمیم‌گیری شده بود و حال هم شاهد این امر هستیم. اپل این اجازه را داده بود تا کشورهایی که در کنترل کورونا موفق‌تر عمل کرده بودند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به بازگشایی فروشگاه‌های خود اقدام کنند و در هفته‌های آتی فروشگاه‌های بیشتری در آمریکا و سراسر جهان درب‌های خود را بروی علاقه‌مندان باز می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)