خانهاخبار
گزارش: سرفیس Duo از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد

گزارش: سرفیس Duo از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد

مطابق جدیدترین گزارش وب‌سایت Windows Latest، مایکروسافت در حال تلاش است تا پشتیبانی از قلم هوشمند را به بهترین نحو به موبایل آتی خود یعنی سرفیس Duo اضافه کند.
۱۳۹۹/۳/۷

اگرچه سرفیس Duo احتمالا با سخت‌افزاری به بازار می‌آید که با معیارهای موجود در سطح متوسط قرار می‌گیرد، ولی حداقل یکی از قابلیت‌های این دستگاه آن را نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند تاشو متمایز می‌کند. سرفیس Duo از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به این که مجهز به اندروید است، مایکروسافت تغییراتی را روی آن اعمال می‌کند تا مطمئن شود که عملکردش مثل سرفیس پرو مناسب خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت Windows Latest، توسعه‌دهندگان مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار بر روی این ویژگی هستند. آن‌ها اندروید را دستکاری می‌کنند تا قلم‌شان برای استفاده بر روی دو نمایشگر آماده شود. این مسئله در خصوص ورودی‌های لمسی هم صادق است. هدف مایکروسافت این است که تجربه‌ای طبیعی را با حداقل لگ فراهم آورد. قلم سرفیس حساس به فشار است و گزارش حاضر می‌گوید که کاربر می‌تواند کارها و عملیات‌های خود را از یک صفحه به صفحه دیگر بکشاند.

سرفیس Duo همچنین برخی از قابلیت‌های بومی خط تولید سرفیس مثل دو بار کلیک روی دکمه بالا برای تهیه اسکرین‌شات و تپ روی دکمه بالا برای اجرای OneNote را به ارث می‌برد. با این حال، به نظر می‌رسد که به خاطر محدودیت‌های هسته لینوکس نمی‌توان همه چیز را در اندروید پیاده‌سازی کرد.

پیش‌تر گزارش شده بود که مایکروسافت مشغول کار روی شبیه‌سازی با دو نمایشگر روی پلتفرم کرومیوم است. این بستر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای خود را راحت‌تر برای دستگاه‌های دارای دو نمایشگر بهینه‌سازی کنند.

سرفیس Duo شبیه دستگاهی سخت و مستحکم است که اگرچه نمایشگر منعطف ندارد، ولی لولای ۳۶۰ درجه‌ای آن انعطاف‌پذیری زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مشخصات احتمالی این دستگاه از جمله باتری ناکافی، عدم حضور NFC و دوربین ۱۱ مگاپیکسلی نسبت به استانداردهای بازار بسیار ضعیف به نظر می‌رسد. ولی اگر قلم سرفیس به این دستگاه بیاید و قابلیت‌های خود را در اختیار سرفیس Duo قرار دهد، موبایل اندرویدی مایکروسافت می‌تواند حداقل از نظر برخی مسائل کمبودهای خود را جبران کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)