خانهاخبار
ریلمی از دو ایرباد بیسیم و دو پاور بانک جدید رونمایی کرد

ریلمی از دو ایرباد بیسیم و دو پاور بانک جدید رونمایی کرد

برند ریلمی در راستای توسعه گستره فعالیت‌های خود از دو ایرباد بیسیم جدید به نام‌های Buds Q و Buds Air Neo و دو پاور بانک جدید به نام‌های 30W Dart و Power Bank 2 رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۳/۶

ریلمی امروز در رویداد اختصاصی خود در چین و هند از چندین محصول از جمله دو ایرباد بیسیم Buds Q و Buds Air Neo رونمایی کرد. Buds Q با همکاری طراح مشهور، خوزه لوی، طراحی شده و از بلوتوث ۵ بهره می‌برد. ریلمی می‌گوید عمر باتری این دستگاه به همراه کیس شارژر آن در مجموع ۲۰ ساعت است.

ایرباد Buds Q از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند و وزن هر گوشی آن ۳.۶ گرم است. وزن کیس شارژر نیز ۳۵.۳ گرم اعلام شده. Buds Q از درایورهای ۱۰ میلی متری استفاده می‌کند و کیس آن با شارژ سریع ۳۰ واتی سازگار است، ولی قابلیت شارژ بیسیم ندارد.

image

Realme Buds Q با قیمت پایه ۱۷ یورو عرضه می‌شود ولی عرضه آن صرفا محدود به کشور چین است.

ایرباد Buds Air Neo شبیه Buds Air است ولی به جای درایورهای ۱۳ میلی متری از درایورهای ۱۲ میلی متری استفاده می‌کند. علاوه بر این، کیس شارژر این محصول قابلیت شارژ بیسیم ندارد و از حذف نویز محیطی هم پشتیبانی نمی‌کند.

عمر باتری Realme Buds Air Neo به همراه کیس شارژر آن در مجموع ۱۷ ساعت است که خود گوشی‌ها ۳ ساعت دوام می‌آورند. این دستگاه از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و تاخیر آن ۱۱۹ میلی ثانیه است. Buds Air Neo با کمک قابلیتی به نام Instant Auto Connection می‌تواند به سرعت به گوشی‌های ریلمی متصل شود.

image

این ایرباد در سه رنگ سفید، قرمز و سبز به بازار می‌آید و قیمت آن ۳۷ دلار است.

در نهایت، ریلمی از دو پاور بانک جدید به نام‌های 30W Dart و Power Bank 2 پرده‌برداری کرد. پاور بانک 30W Dart دارای ظرفیتی معادل ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و می‌تواند با سرعت ۳۰ وات دستگاه‌های شما را شارژ کند. این محصول ظاهرا فقط مختص بازار چین است و فعلا قیمتی از آن اعلام نشده است.

image

پاور بانک ۲ هم ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۱۸ واتی دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه یک درگاه USB-A و یک درگاه USB-C دارد. ریلمی اعلام کرده که این پاور بانک را با قیمت ۱۳ دلار در هند عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)