خانهاخبار
ردمی K30i 5G با تغییر در دوربین اصلی از راه رسید

ردمی K30i 5G با تغییر در دوربین اصلی از راه رسید

موبایل جدید برند ردمی K30i 5G نام دارد و تفاوت اصلی آن با K30 در دوربین اصلی است. این گوشی در دو رنگ آبی و سفید با قیمت پایه 262 دلار وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۶

ردمی بی‌سروصدا در چین از تلفن هوشمند جدیدی به نام K30i 5G رونمایی کرده است. مشخصات و طراحی این گوشی شبیه ردمی K30 5G است که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود. تنها تفاوت بزرگ بین این دو مدل این است که K30i از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

ردمی K30i نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این گوشی استاندارد TUV Rheinland را دریافت کرده و از HDR10 پشتیبانی می‌کند. در سمت راست گوشه صفحه نمایش K30i حفره‌ای بیضی شکل قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 دارد. موبایل جدید ردمی با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید که از شارژ سریع ۳۰ واتی برخوردار است. K30i 5G در قاب عقب دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 است. سه لنز بعدی شامل یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز سوپر ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

ردمی K30i به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از قابلیت‌های ارتباطی آن می‌توانیم به Wi-Fi 802.11ac، جی‌پی‌اس دو فرکانسه، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

ردمی K30i 5G در دو رنگ آبی و سفید عرضه می‌شود و قیمت پایه آن ۲۶۲ دلار است. این تلفن هوشمند از تاریخ ۲ ژوئن به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)