خانهاخبار
وان پلاس ظاهرا ایرباد بیسیم خود را در ماه ژوئیه معرفی خواهد کرد

وان پلاس ظاهرا ایرباد بیسیم خود را در ماه ژوئیه معرفی خواهد کرد

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی یک افشاگر توئیتر منتشر شده است، به نظر می‌رسد که وان پلاس می‌خواهد ایرباد بیسیم وان پلاس بادز را در ماه ژوئیه و احتمالا همزمان با وان پلاس Z معرفی کند.
۱۳۹۹/۳/۵

برخلاف گزارش‌های اولیه‌ای که از عدم عرضه ایرباد بیسیم وان پلاس در سال جاری میلادی خبر می‌دادند، به‌تازگی توئیتی از سوی افشاگر توئیتری، مکس جی، منتشر شده که نشان می‌دهد تغییری در برنامه‌های این شرکت رخ داده است. او در توئیت جدیدش تصویری از دو ایرباد را منتشر کرده که با ظاهری آشنا کنار کیس شارژرشان قرار گرفته‌اند. مکس جی می‌گوید ایرباد وان پلاس در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد.

این افشاگر توئیتی مدعی است که محصول یادشده با نام وان پلاس بادز به بازار می‌آید. این شرکت در حال حاضر OnePlus Bullets Wireless 2 را با قیمت ۹۹ دلار می‌فروشد که اگرچه بیسیم محسوب می‌شود ولی بین گوشی‌های آن ارتباط سیمی وجود دارد. منتها نسل بعدی هندزفری این شرکت کاملا بیسیم خواهد بود و شباهت بالایی به ایرپاد اپل خواهد داشت.

با این حال، هنوز چیزی توسط وان پلاس تایید نشده و باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم. گزارش‌هایی که به عدم عرضه ایرباد بیسیم وان پلاس در سال جاری میلادی اشاره می‌کردند اولین بار در اوایل ماه آوریل، پیش از معرفی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو، منتشر شدند. حالا اگر این خبر درست باشد، وان پلاس بادز می‌تواند همزمان با رونمایی از موبایل میان‌رده این شرکت یعنی وان پلاس زد معرفی شود.

با توجه به این که وان پلاس ۸ بالاخره از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند، انتظار داریم که کیس شارژ وان پلاس بادز نیز از این قابلیت پشتیبانی کند. اپل ایرپاد عادی خود را با کیس بیسیم به قیمت ۱۹۹ دلار می‌فروشد، با این حساب وان پلاس احتمالا قیمتی پایین‌تر از محصول کوپرتینویی‌ها ارائه خواهد کرد تا بتواند مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کند.

یکی از دلایلی که احتمالا باعث ایجاد شباهت میان وان پلاس بادز با ایرپاد اپل شده شباهت Oppo Enco Free با هندزفری اپل است. همان طور که احتمالا می‌دانید، وان پلاس و اوپو هر دو از زیرمجموعه‌های هولدینگ BBK Electronics هستند و در گذشته هم قابلیت‌های مشابهی از محصولات اوپو به وان پلاس منتقل شده بود. برای مثال، دوربین سلفی پاپ‌آپ ابتدا در ماه مارس ۲۰۱۹ در اوپو F11 پرو معرفی شد و بعد به وان پلاس ۷ پرو آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)