خانهاخبار
مشخصات و تاریخ عرضه موتورولا وان فیوژن پلاس لو رفت

مشخصات و تاریخ عرضه موتورولا وان فیوژن پلاس لو رفت

پایگاه داده یوتیوب از ثبت اطلاعات موبایلی به نام +One Fusion خبر داده که قرار است در ماه ژوئن معرفی شود. این تلفن هوشمند با اسنپدراگون 730 در این پلتفرم ثبت شده است.
۱۳۹۹/۳/۵

ما گذشته در گزارشی اعلام شد که موتورولا در انتهای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ دو گوشی هوشمند به نام‌های One Fusion و +One Fusion را معرفی خواهد کرد. این شرکت هنوز اطلاعات خاصی درباره این دو دستگاه منشر نکرده، ولی پلتفرم یوتیوب بخشی از مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه +One Fusion را به اشتراک گذاشته است.

یوتیوب موتورولا وان فیوژن پلاس را در بخش Device Report خود ثبت کرده و می‌گوید این دستگها از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند. این در حالی است که گزارشی در ماه گذشته میلادی مدعی شده بود تلفن مذکور از اسنپدراگون ۶۷۵ بهره خواهد برد.

وان فیوژن پلاس نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن 1080p خواهد داشت و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید. طبق اعلام یوتیوب این گوشی در ماه ژوئن ۲۰۲۰ عرضه می‌شود ولی تاریخ دقیق رونمایی آن مشخص نیست.

در این پایگاه داده تصاویری از یک دستگاه موتورولایی دیده می‌شود که البته وان فیوژن نیست و مربوط به موتورولا اج است. با این حال، در مدل مربوط به موتورولا اج تصویر موبایل ناشناخته‌ای قرار گرفته که می‌تواند وان فیوژن پلاس باشد. این احتمال وجود دارد که یوتیوب اشتباها تصویر این دو گوشی را جابجا ثبت کرده باشد.

تصویر مذکور موبایلی با دوربین چهارگانه را نشان می‌دهد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این گوشی یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در پایین می‌توانیم درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را ببینیم. بر روی نمایشگر این دستگاه ناچ یا حفره‌ای دیده نمی‌شود، در نتیجه باید منتظر دوربینی با مکانیزم پاپ‌آپ باشیم.

در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود که همراه دکمه‌ای کوچک‌تر با کاربرد نامعلوم قابل مشاهده هستند. موتورولا وان فیوژن پلاس احتمالا ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی در دو رنگ ابری و یخ‌شکری به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)