خانهاخبار
ردمی 10X زوم 30x و لرزشگیر نوری خواهد داشت

ردمی 10X زوم 30x و لرزشگیر نوری خواهد داشت

مطابق تبلیغاتی که از سوی شیائومی برای ردمی 10X منتشر شده، حداقل یکی از مدل‌های این گوشی زوم 30 برابری و OIS خواهد داشت. این سری 6 خرداد معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۴

ردمی ۱۰ ایکس قرار است در تاریخ ۲۶ مه مصادف با ۶ خرداد معرفی شود. انتظار داریم که شیائومی امسال سه گوشی از این خانواده معرفی کند که حداقل یکی از آن‌ها زوم ۳۰ برابری خواهد داشت. این یعنی یکی از این مدل‌ها به لنز تله‌فوتویی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری مجهز می‌شود، مگر این که ردمی از فناوری دیگری استفاده کرده باشد.

image

ردمی اخیرا در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو تیزری از این زوم ۳۰ برابری و قابلیت لرزشگیر نوری یکی از لنزهای خود را منتشر کرده است. در کنار این‌ها، دوربین ردمی ۱۰ ایکس قرار است از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی برای «الهام خلاقانه» استفاده کند. با این حال هنوز مشخص نیست که به جز محوسازی پس‌زمینه، رنگ‌آمیزی مصنوعی تصاویر و عکاسی شبانه در چه مورد دیگری از این هوش مصنوعی استفاده خواهد شد.

مدیر محصول شیائومی، توماس وانگ، در پست جداگانه‌ای در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که به لطف حالت Star Track، به راحتی و بدون تجهیزات اضافه می‌توانید در ساعات شب با ردمی ۱۰ ایکس پرو تصاویری نوردهی بالا تهیه کنید. او گفت ردمی ۱۰ ایکس پرو قادر است تنها با یک لمس تصاویری ثبت کند که از نظر کیفیت مثال‌زدنی هستند. همه چیز در این گوشی از طریق چیپست آن انجام می‌شود و همه این قابلیت‌ها بستری برای بروز خلاقیت‌های کاربران است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)