خانهاخبار
آخرین آپدیت WhatsApp به نفع کاربران تجاری‌ است

آخرین آپدیت WhatsApp به نفع کاربران تجاری‌ است

پشتیبانی از QR Code، آیکون‌های غنی و نسخه‌های پشتیبان رمزنگاری‌شده از ویژگی‌های جدیدترین آپدیت واتس‌اپ هستند.
۱۳۹۹/۳/۴

به لطف انتشار برخی آپدیت‌ها از سوی واتس‌اپ، حال شرکت‌ها می‌توانند بیشتر از این پلتفرم پیام‌رسانی بهره‌مند شوند.

چند به‌روزرسانی برای پیام‌رسان واتس‌اپ و نسخه business آن در ورژن جدید بتا عرضه شدند که ازنظر کارشناسان فناوری بیشتر مناسب شرکت‌های کاربر خواهد بود.

به گزارش WABetaInfo آپدیت اخیر واتس‌اپ تعدادی ویژگی کارآمد ازجمله: بک‌آپ‌های رمزنگاری‌شده و QR Codeها را به همراه دارد که کمپانی سازنده امید دارد که علاقه بیزینس‌ها را بیشتر به خود جلب کند.

از به‌روزرسانی‌ای صحبت می‌کنیم که با عنوان WhatsApp Business beta برای iOS 2.20.6.28 شناخته می‌شود و هم‌اکنون از testflight و یا اپ استور جهت دانلود در دسترس قرار دارد – همان‌طور که گفتیم این نسخه به‌صورت بتا عرضه‌شده است و پیش از نصب آن لازم است از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

image

 

پیش‌ازاین تائید شده بود که پشتیبانی از QR Codeها در به‌روزرسانی بعدی برای نسخه رسمی business 2.20.60 در دسترس خواهد بود.

این ابزار به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا اطلاعات تماس خود را از طریق موبایل در مدت‌زمان کوتاه‌تری در اختیار مشتریان قرار دهند. این ویژگی در نسخه پیشین بتا از پیام‌رسان واتس‌اپ کاربران آپلود شده بود.

همچنین نشانه‌هایی درباره  ویژگی جدید پشتیبان گیری با امکان تنظیم رمز عبور وجود دارند. این ویژگی به کاربران واتس‌اپ بیزینس این امکان را می‌دهد تا در صورت لزوم بک‌آپ‌های موجود در iCloud را رمزنگاری کنند. کاربران می‌توانند یک رمز عبور جهت کدگذاری پشتیبان‌گیری‌های آتی تعریف کنند، البته برای بازیابی نسخه‌های پشتیبان نیز این رمز موردنیاز خواهد بود.

فعلاً به نظر می‌رسد که این ویژگی درحال‌توسعه باشد اما حضورش در نسخه بتا می‌تواند بدین معنا باشد که به‌زودی عرضه عمومی آن صورت خواهد پذیرفت.

در آخر وجود تعداد زیاد آیکون‌ها در منوی تنظیمات business قابل‌ذکر است. این ویژگی تجربه بصری بهتری هنگام کار با اپلیکیشن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)