خانهاخبار
اولین رندرهای گلکسی نوت 20 از تغییر محل قلم خبر می‌دهد

اولین رندرهای گلکسی نوت 20 از تغییر محل قلم خبر می‌دهد

به‌تازگی رندرهایی غیررسمی از گلکسی نوت 20 منتشر شده که از دو تغییر در طراحی این تلفن هوشمند خبر می‌دهد. این گوشی قرار است در ماه اوت امسال معرفی شود.
۱۳۹۹/۳/۳

اولین رندرهای غیررسمی گلکسی نوت ۲۰ از منبعی ناشناس منتشر شده و تغییراتی را در طراحی این گوشی نشان می‌دهد که هرچند زیاد نیست ولی توجه ما را به خودش جلب کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

مهم‌ترین تغییری که از این رندرها می‌توان فهمید جابجایی محل قرارگیری قلم S Pen است که از پایین سمت راست به سمت چپ منتقل شده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم از سمت چپ بدنه به سمت راست آن رفته‌اند تا شباهت بیشتری به سایر گوشی‌های سری گلکسی پیدا کنند.

image

منبع ناشر این رندرها مدعی است که گلکسی نوت ۲۰ نیم میلی‌متر نسبت به گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ضخیم‌تر خواهد بود ولی ابعاد کلی آن مشابه گلکسی نوت ۱۰ پلاس است. در این تصاویر تغییر دیگری به چشم نمی‌خورد؛ درگاه USB-C در پایین قرار گرفته و یک بلندگو در کنار آن دیده می‌شود. دوربین سلفی به شکل حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر دیده می‌شود. لبه‌های قاب پشتی کمی خمیدگی دارد تا شبیه گلکسی اس ۲۰ الترا باشد، در حالی که ظاهرا نمایشگر دستگاه مسطح است.

image

اگر تاخیری در برنامه‌های سامسونگ پیش نیاید، گلکسی نوت ۲۰ باید در ماه اوت و همراه با گلکسی فولد ۲ معرفی شود. انتظار می‌رود که این دستگاه مجددا نسخه پیشرفته‌تری به نام گلکسی نوت ۲۰ پلاس داشته باشد. قیمت نوت ۲۰ احتمالا ۱۰۹۹ دلار و نوت ۲۰ پلاس احتمالا ۱۱۹۹ دلار خواهد بود. با این حال تا زمانی که گزارش‌های موثق‌تری در این زمینه منتشر نشود نمی‌توانیم از اطلاعات فوق اطمینان داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)