خانهاخبار
آیا تولید انبوه هدفون ایرپادز استودیو آغاز شده است؟

آیا تولید انبوه هدفون ایرپادز استودیو آغاز شده است؟

صحبت‌ها پیرامون هدفون‌های جدید اپل با نام Airpods Studio چندی است که آغاز شده است.
۱۳۹۹/۳/۳

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که ار حدود یک یا دو سال پیش، حرف و حدیث‌های مختلفی پیرامون هدفون‌های جدید اپل که اخیرا با نام ایرپادز استودیو از آنها یاد می‌شود، به گوش می‌رسد. بر اساس اخبار جدیدی که به تازگی به دست‌مان رسیده، ظاهرا تولید انبوه این محصول آغاز شده و در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

تحلیل گران حوزه فناوری بر این باور هستند که Airpods Studio تابستان یا پاییز سال جاری میلادی (2020) در رویدادی معرفی و پس از آن، روانه بازار می‌شوند. برخی سایت‌های خبری پیش‌تر به این موضوع اشاره کرده بودند که تولید هدفون ایرپادز استودیو از ماه ژوئن یا جولای در کشور ویتنام آغاز می‌شود، اما گزارشات جدید حاکی از آن است که خط تولید انبوه این محصول چندی است که آغاز به کار کرده است.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل که کمتر از یک ماه آینده به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، فرصت خوبی برای رونمایی از هدفون جدید به حساب می‌آید. البته این محصول، چیزی نیست که ارتباطی با کنفرانس توسعه دهندگان داشته باشد و ممکن است که کوپرتینویی‌ها، آن را برای رویداد معرفی آیفون و اپل واچ جدید که احتمالا در شهریور ماه برگزار خواهد شد، رزرو کنند.

image

 

طبق شایعاتی که در مورد ایرپادز استودیو مطرح شده است، با یک محصول 349 دلاری روبرو خواهیم بود که قیمت آن دقیقا متناسب با بیتس استودیو 3 خواهد بود. ظاهرا در طراحی آن، شاهد ترکیبی از چرم و پارچه خواهیم بود و از جمله قابلیت‌های آن، می‌توان به سنسوری اشاره کرد که در آن تعبیه شده و از طریق آن، هنگام قرارگیری هدفون روی گوش کاربر، محل آن به صورت خودکار شناسایی شده و بدون اینکه نگران چیزی باشید، کانال‌های صوتی به صورت اتوماتیک با نحوه استفاده از این محصول سازگار خواهد شد. به این ترتیب تفاوتی ندارد که ایرپادز استودیو را چگونه و از کدام سمت روی گوش راست یا چپ خود قرار می‌دهید. این محصول به صورت خودکار محل قرارگیری را شناسایی کرده و صدای پخش شده را با آن تطبیق خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)