خانهاخبار
مشخصات Axon 11 SE در مرجع TENAA فاش شد

مشخصات Axon 11 SE در مرجع TENAA فاش شد

مرجع چینی TENAA از ثبت گوشی هوشمند جدیدی به نام Axon 11 SE خبر داده که نمایشگری 6.5 اینچی دارد و از دوربینی چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۱

شرکت ZTE تلفن هوشمند Axon 11 5G را در ماه مارس معرفی کرد، و به‌زودی قرار است عضو دیگری به نام Axon 11 SE در کنار این محصول قرار بگیرد که اخیرا مرجع چینی TENAA تصاویر و مشخصات آن را فاش کرده است. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه a1 ZTG01 است که در ماه مارس در ژاپن معرفی شد.

گوشی Axon 11 SE نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD دارد که در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در قاب عقب خود دوربین چهارگانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، می‌توانید حسگر اثر انگشت فیزیکی را در قاب عقب این دستگاه مشاهده کنید.

قلب تپنده Axon 11 SE پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز است که احتمالا همان دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک خواهد بود. این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. Axon 11 SE در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و با پوسته MiFavor UI عرضه می‌شود. این گوشی یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و ابعاد آن ۱۶۲ در ۷۶ در ۸.۸ میلی متر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)