خانهاخبار
آیا بازی موبایل هری پاتر در راه است؟

آیا بازی موبایل هری پاتر در راه است؟

ظاهرا شرکت Zynga، تولید کننده بازی‌های معروف در حال توسعه نسخه موبایل بازی هری پاتر است.
۱۳۹۹/۳/۱

سال 2020، سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز برای کمپانی زینگا به حساب می‌آید. این شرکت بازی سازی که عناوین معروفی از جمله Zynga Poker ، Words with Friends 2 و CSR Racing را در کارنامه خود می‌بیند، ظاهرا به سمت مسیر موفق جدیدی حرکت خواهد کرد.

در حال حاضر نمی‌توان نسبت به موفقیت محصول جدید شرکت بازی سازی زینگا حرفی به میان آورد، اما دست کم می‌دانیم که این کمپانی در حال کار روی چه محصولی است. ظاهرا Zynga قصد دارد تا نسخه دیگری از هری پاتر را به بخش موبایل گیمینگ وارد نماید.

بر خلاف بازی Harry Potter: Wizards Unite که در دسته عناوین مبتنی بر واقعیت افزوده قرار می‌گیرد یا Harry Potter: Hogwats Mystery که دو سال پیش با ژانر RPG برای اندروید و آی او اس عرضه شد، محصول جدید زینگا با ساختار سنتی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود.

image

 

بازی جدید زینگا با نام Harry Potter: Puzzles & Spells در شاخه بازی‌های پازلی قرار می‌گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، برای کلیه گوشی‌های هوشمند به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این بازی متعهد شده است تا اکثر ساختار داستانی هری پاتر را در قالب پازل حفظ کرده و از جادوهای مختلف نیز برای تداعی شدن خاطرات این عنوان استفاده نماید.

در حال حاضر، این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. ولی وب‌سایت و تیزر ویدئویی این محصول منتشر شده که بخشی از گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. در ماه‌های پیش رو، مطمئنا اخبار بیشتری پیرامون بازی Harry Potter: Puzzles & Spells در رسانه‌های خبری و دنیای تکنولوژی منتشر خواهد شد که به محض ارائه، مطمئنا شما را در جریان آن ها قرار خواهیم داد.

آیا شما نیز از جمله طرفداران هری پاتر و داستان‌ها و خاطرات آن هستید؟ با توجه به تیزر ویدئویی که از گیم پلی این بازی منتشر شده، نظرتان در مورد این محصول چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)