خانهاخبار
هدفون‌های بی‌سیم Razer با قدرت تمام از راه می‌رسد

هدفون‌های بی‌سیم Razer با قدرت تمام از راه می‌رسد

کمپانی ریزر با معرفی محصولی جدید، با قدرت به جنگ سونی و Bose می‌رود.
۱۳۹۹/۳/۱

شرکت Razer هدفون بی‌سیم جدیدی را معرفی کرد و قصد دارد به وسیله آن، به جنگ محصولاتی مانند WH-1000XM3 سونی و QuietComfort 35 II شرکت Bose برود. اما بر خلاف سونی و Bose، این محصول از قیمتی پایین‌تر بهره می‌برد و احتمالا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

هدفون‌های جدید ریرز با نام Razer Opus در کشور آمریکا با قیمت 200 دلار در دسترس قرار گرفته است. این رقم، بیش از یک سوم از ارزش هدفون‌های بی‌سیم سونی و Bose که به ویژگی Noise-Cancelling مجهز هستند، ارزان‌تر است.

‍ هدفون بی‌سیم Razer Opus به تکنولوژی پیشرفته حذف نویز فعال مجهز است و به این ترتیب، صداهای اطراف شامل مکالمه انسان‌ها، عبور و مرور ماشین‌ها و صداهای محیط را به صورت کامل از بین می‌برد. همچنین این هدفون به صورت پیش فرض، همه سر و صداهای دریافتی، از جمله صدای زوزه باد ناخواسته و صداهای مرتفع را از بین می‌برد.

image

 

بر خلاف سایر محصولات، سیستم حذف نویز فعال هدفون بی‌سیم Razer Opus از تکنولوژی جدیدی به نام Hybrid ANC بهره می‌برد که تمامی صداهای رسیده میکروفون داخلی و خارجی را به صورت کامل از بین می‌برد. با وجود این که دستیابی به فناوری اشاره شده با هزینه بیشتری روبرو شده است، اما عملکرد آن نیز به همان نسبت فوق‌العاده است.

به گفته مسئولان کمپانی ریزر، عمر مفید محصول جدید Razer حدودا 25 ساعت است، اما این موضوع کاملا به محوه مصرف کاربر بستگی دارد. افرادی که اقدام به خرید Razer Opus کنند، شامل دو سال وارانتی نیز خواهند شد.

محصولات کمپانی ریزر به صورت پیش فرض، با دو پلتفرم اندروید و آی او اس سازگار خواهد بود و از جک 3.5 میلیمتری نیز بهره‌مند است. این هدفون بی‌سیم به چهار میکروفون برای حذف نویز فعال هایبرید و دو میکرون برای مکالمه صوتی مجهز است.

با تمام این تفاسیر، آیا تمایلی به خرید این محصول دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)