خانهاخبار
روتر 3 به‌عنوان اولین روتر +Wifi 6 آنر معرفی شد

روتر 3 به‌عنوان اولین روتر +Wifi 6 آنر معرفی شد

روتر 3 نام جدیدترین روتر شرکت آنر است که برای اولین بار از فناوری +Wifi 6 استفاده می‌کند. این دستگاه با قابلیت متنوع و قیمت 31 دلار وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۳۰

آنر امروز رسما از اولین روتر مجهز به وای فای ۶+ خود رونمایی کرد. این دستگاه که آنر روتر ۳ نام دارد با قیمت ۳۱ دلار وارد بازار می‌شود و ظاهر آن شبیه روتر هوآوی AX3 است. آنر روتر ۳ پردازنده‌ای دو هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز دارد که از ۱۲۸ مگابایت رم استفاده می‌کند. مصرف انرژی این دستگاه کمتر از ۱۲ وات برآورد شده و توان ورودی آن 12V DC / 1A است.

ابعاد این دستگاه ۲۴۲ در ۱۵۱ در ۴۰.۹ میلی متر و وزن آن ۳۷۹ گرم است. روتر ۳ از سیستم RTOS هوآوی استفاده می‌کند تا بتوانید آن را با اپلیکیشن Huawei Smart Life در اندروید و iOS کنترل کنید. این روتر می‌تواند به صورت همزمان در دو حالت ۲.۴ گیگاهرتز (۵۷۴ مگابیت بر ثانیه) و ۵ گیگاهرتز (۲۴۰۲ مگابیت بر ثانیه) با حداکثر نرخ انتقال ۳۹۷۶ مگابیت بر ثانیه کار کند. این دستگاه چهار آنتن دارد و می‌تواند به حد ۵ دسیبل برسد.

image

پروتکل‌های ارتباطی روتر جدید آنر شامل 802.3 و 802.3u و 802.3ab است. این دستگاه سه حالت دارد که با نام‌های «نفوذ به دیوار»، «استاندارد» و «خواب» معرفی شده. روتر آنر در بخش امنیت از سیستم‌های WPA3، فایروال، DMZ و محافظت در برابر DoS برخوردار است. 

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به قابلیت محدودسازی سرعت، محدودسازی پهنای باند، کنترل‌های والد، شتاب‌دهندگی برای گیمینگ، رله وای فای، شبکه مهمان، فیلترینگ مک آدرس، شبکه خصوصی مجازی و غیره اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)