خانهاخبار
ظاهر PS5 احتمالا در ماه ژوئن رونمایی می‌شود

ظاهر PS5 احتمالا در ماه ژوئن رونمایی می‌شود

بر اساس گزارش جدید خبرنگار وب‌سایت ونچربیت، سونی در ماه ژوئن رویدادی برگزار خواهد کرد که به احتمال زیاد در آن از ظاهر پلی استیشن 5 پرده‌برداری می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۳۰

همه‌گیری جهانی ویروس کرونا باعث لغو بسیاری از رویدادهای جمعی بزرگ شده است، اما شرکت‌ها بیکار ننشسته و رویدادهای دیجیتالی خودشان را برگزار می‌کنند. در دنیای بازی، همه منتظر جدیدترین اخبار از سوی سونی و مایکروسافت هستند تا اطلاعات بیشتری درباره کنسول‌های جدید این دو شرکت پیدا کنند. جف گروب از وب‌سایت ونچربیت که معمولا اخبار قابل اعتمادی را منتشر می‌کند، به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره برنامه‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو دریافت کرده است.

شایعات حاکی از آن است که سونی در حال برنامه‌ریزی برای دو رویداد بزرگ در تابستان امسال است که یکی از آن‌ها در اوایل ماه ژوئن برگزار می‌شود و دیگری برای ماه اوت برنامه‌ریزی شده است. جف گروب قبلا از تاریخ ۴ ژوئن به عنوان زمان برگزاری رویداد نخست یاد کرده بود، ولی ظاهرا سونی این تاریخ را تغییر داده است. البته پنجره زمانی آن همچنان همان اوایل ژوئن باقی می‌ماند.

رویدادهای ماه ژوئن و اوت سونی شامل ترکیبی از معرفی بازی‌های اختصاصی و غیراختصاصی نسل بعد خواهد بود. گروب می‌گوید تا زمان برگزاری رویداد ماه اوت احتمالا با ظاهر پلی استیشن ۵ آشنا شده‌ایم، پس به نظر می‌رسد که ظاهر این کنسول در رویداد ماه ژوئن رونمایی شود.

در خصوص مایکروسافت، می‌دانیم که به عنوان بخشی از برنامه ۲۰۲۰ ایکس باکس هر ماه اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی این کنسول منتشر می‌شود. مایکروسافت قول داده که در ماه ژوئیه بازی‌های اختصاصی این کنسول را به نمایش بگذارد، اما به گفته گروب احتمالا ماه آینده، شاید ۹ یا ۱۰ ژوئن، بتوانیم نگاه نزدیک‌تری به ایکس باکس سری ایکس داشته باشیم.

در نهایت باید درباره نینتندو صحبت کنیم. پیش‌تر گفته شده بود که این شرکت امسال رویداد همیشگی نینتندو دایرکت را در ماه ژوئن برگزار نمی‌کند. افزون بر این، به نظر نمی‌رسد که آن‌ها برنامه جایگزینی برای این رویداد ترتیب دیده باشند، پس احتمالا مثل اتفاقی که برای بازی Paper Mario: The Origami King افتاد، سایر بازی‌های این کنسول نیز به صورت غیرمنتظره معرفی خواهند شد.

پیرامون بازی‌های غیراختصاصی، می‌دانیم که رویدادهایی مثل EA Play Live و Ubisoft Forward در حال برنامه‌ریزی هستند، ولی احتمالا باید منتظر رویدادهای تابستانه Blizzard و Riot Games هم باشیم. البته باید توجه داشته باشیم که همه‌گیری کووید-۱۹ می‌تواند تمام این معادلات را به هم بزند. پس بهتر است چیزی را قطعی تلقی نکنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

main-G

۱۳۹۹/۲/۳۰
من امشب دوسش داشتم