خانهاخبار
تصاویر و بخشی از مشخصات ساعت هوشمند ریلمی معلوم شد

تصاویر و بخشی از مشخصات ساعت هوشمند ریلمی معلوم شد

وب‌سایت رسمی شیائومی در اقدامی تازه به منظور تبلیغ برای ساعت هوشمند خود دست به انتشار تصاویر و بخشی از مشخصات این دستگاه زده است.
۱۳۹۹/۲/۳۰

ریلمی واچ قرار است ۵ خرداد همراه با یک تلویزیون هوشمند و چند محصول دیگر در کشور هند معرفی شود. این شرکت حالا تبلیغی را در وب‌سایت خود منتشر کرده که طراحی این ساعت و بخشی از مشخصات آن را تایید می‌کند. در وب‌سایت ریلمی تصویری از ساعت هوشمند آن‌ها دیده می‌شود که با عکس قبلی تطابق دارد.

این دستگاه از صفحه‌ای به چه مستطیل با اندازه ۱.۴ اینچی استفاده می‌کند. در پایین نمایشگر لوگوی ریلمی و در سمت راست بدنه دکمه‌ای فیزیکی دیده می‌شود. اسم این ساعت هوشمند Realme Watch خواهد بود. ریلمی این دستگاه را با دو بند کلاسیک و فشن عرضه می‌کند اما در آینده قرار است گزینه‌های بیشتری به آن اضافه شود. در تصاویر موجود به نظر می‌رسد که بند Realme Watch از سیلیکون ساخته شده است.

image

ساعت هوشمند ریلمی ۱۴ حالت ورزشی از جمله حالت کریکت خواهد داشت که پیش‌تر در دستبند سلامتی این شرکت دیده شده بود. این دستگاه می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون شما را پایش کند. برای وصل کردن این ساعت به موبایل کافی است اپلیکیشن Realme Link را روی گوشی خود نصب کرده و این دو دستگاه را با هم جفت کنید.

image

ریلمی واچ قابلیت دریافت نوتیفیکیشن تماس‌ها، پیامک‌ها و اطلاعات اپلیکیشن‌هایی مثل واتس‌اپ، فیسبوک، توئیتر، جیمیل، اینستاگرام، یوتیوب و غیره را دارد. علاوه بر این، می‌توانید تنظیماتی داشته باشید که وضعیت هوا، یادآور نوشیدن آب یا ساعت بیداری به شما اطلاع داده شود. امکانات دیگری مثل کنترل‌های موسیقی و ریموت شاتر نیز از دیگر مواردی هستند که در ساعت هوشمند ریلمی قرار می‌گیرند.

قابلیت‌های بالا به صورت رسمی در وب‌سایت این شرکت ذکر شده است. ولی پیش‌تر در شایعات آمده بود که Realme Watch از بلوتوث ۵.۰ استفاده می‌کند و صفحه‌ای با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد. این گوشی مجهز به یک باتری ۱۶۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و به جای Wear OS از سیستم عامل اختصاصی ریلمی بهره‌مند خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)