خانهاخبار
تماشا کنید: طرح مفهومی اپل واچ سری 6، زبان طراحی آن را افشا کرد

تماشا کنید: طرح مفهومی اپل واچ سری 6، زبان طراحی آن را افشا کرد

سری جدید اپل واچ در آینده‌ای نزدیک، در رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۳۱

اپل در نظر دارد تا در آینده نه چندان دور، سری ششم اپل واچ را در رویدادی معرفی نماید. سری 5 این محصول با آن که شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد، اما ویژگی‌های خاصی را نیز با خود به همراه آورده است. شایعات جدید حاکی از آن است که در سری ششم اپل واچ، شاهد تغییراتی هر چند اندک در زمینه طراحی دستگاه خواهیم بود. برای آن که این تغییرات با چشمان کاربران زودتر آشنا شود، یکی از طراحان صنعتی ویدئویی از طرح مفهومی سری ششم اپل واچ را طراحی و ساخته است که در این مطلب، شاهد آن هستیم.

اگر شایعاتی که این روزها به گوش می‌رسد صحت داشته باشد، اپل واچ سری 6 با سیستم عامل واچ او اس 7 عرضه خواهد شد و قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیزی را نیز با خود به همراه می‌آورد. به عنوان مثال، برخی از این ویژگی‌ها که از زبان افراد مختلف نقل شده است را با هم مرور می‌کنیم:

  • اپلیکیشن پایش خواب کاربران
  • سنسور تشخیص سطح اکسیژن خون
  • واچ فیس‌های جدید

علاوه بر این قابلیت‌ها، در این ویدئو شاهد افشای زبان طراحی سری ششم اپل واچ هستیم که جذابیت فوق‌العاده نمایشگر بدون حاشیه آن را به نمایش گذاشته است.

 

شایعات مختلفی این روزها پیرامون واچ او اس 7 در دنیای تکنولوژی مطرح می‌شود. با آن که این پلتفرم برای اپل واچ‌های فعلی و نسل آینده عرضه می‌شود، اما برخی حرف و حدیث‌ها از اختصاصی بودن بعضی ویژگی برای نسل ششم اپل واچ حکایت می‌کنند. یکی از مهم ترین قابلیت‌های واچ او اس 7، امکان پایش خواب کاربران است. موضوعی که از زمان عرضه این محصول، به عنوان قابلیتی که هر نسل از آن با فقدان این ویژگی روبرو بوده‌اند، مطرح می‌شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که قابلیت پایش خواب تنها در دسترس کاربران سری ششم اپل واچ قرار می‌گیرد، یا دارندگان مدل‌های پیشین نیز امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

در کنار آن، امکان شخصی سازی و اضافه کردن ویجت‌ها نیز به واچ فیس‌ها اضافه خواهد شد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا واچ فیس‌هایی که طراحی می‌کنند را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. ویژگی‌های جذاب و جدید دیگری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت که هنگام رویداد معرفی watchOS 7، به آنها اشاره خواهد شد.

طرح مفهومی اپل واچ با نمایشگری بدون حاشیه، چیزی است که اصحاب رسانه و اهالی دنیای تکنولوژی منتظر رونمایی از آن هستند. محصول نهایی، چیزی است که در کنفرانس شهریور ماه معرفی خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اهالی کوپرتینو، چه چیزی را برای طرفداران برند اپل و ساعت هوشمند آن، یعنی اپل واچ در نظر گرفته‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)