خانهاخبار
نام ایرباد بیسیم پوکو به دست کاربران انتخاب می‌شود

نام ایرباد بیسیم پوکو به دست کاربران انتخاب می‌شود

مدیرکل برند پوکو در هند با انتشار توئیتی از کاربران خواسته که نام ایرباد بیسیم این شرکت را که در مراحل پایانی تولید قرار دارد انتخاب کنند.
۱۳۹۹/۲/۳۰

پوکو F2 پرو بالاخره هفته پیش معرفی شد و حالا این شرکت تمرکز خود را روی محصول جدیدی معطوف کرده که قرار است یک ایرباد بیسیم باشد. پوکو اولین بار در ماه آوریل تایید کرد که در حال کار روی چنین محصولی است. حالا سی مانموهان، مدیرکل پوکو در هند، امروز در توئیتی اعلام کرده که این شرکت گام‌های مهمی را در این زمینه برداشته و پیشرفت خوبی در زمینه تولید این محصول کرده است.

مانموهان همچنین از کاربران خواسته تا درباره برندینگ این دستگاه با آن‌ها هم‌فکری کنند. این شرکت در حال حاضر چهار اسم را برای محصول آتی خود در نظر گرفته که شامل Poco Move Buds و Klip Buds و Pop Buds و Funkz است. منتها هیچ‌کدام این اسامی هنوز نهایی نشده است.

هم‌اکنون نام Pop Buds در این نظرسنجی از بقیه رای بیشتری آورده و پس از آن Funkz در رده دوم دیده می‌شود. این نظرسنجی تا چند ساعت دیگر به پایان می‌رسد ولی این احتمال وجود دارد که هر لحظه نتایج تغییر کند. اگر می‌خواهید در انتخاب نام ایرباد بیسیم پوکو مشارکت کنید، می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

هنوز تاریخی برای عرضه این دستگاه اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که عرضه آن در ابتدا محدود به بازار هند باشد و بعد به بازار جهانی وارد شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)