خانهاخبار
مشخصات کامل Realme X50 Pro Player در TENAA فاش شد

مشخصات کامل Realme X50 Pro Player در TENAA فاش شد

ریلمی هفته آینده از موبایل جدیدی به نام Realme X50 Pro Player Edition رونمایی خواهد کرد که حالا به لطف مرجع TENAA مشخصات کامل آن را در دست داریم.
۱۳۹۹/۲/۲۹

ریلمی X50 پرو پلیر ادیشن یکی از هشت محصولی است که این شرکت در رویداد ۵ خرداد خود معرفی خواهد کرد. این گوشی نسخه گیمینگ ریلمی X50 پرو 5G است که در ماه فوریه معرفی شد. گزارش‌های قبلی نشان داده بود که شماره مدل این دستگاه RMX2072 است. حالا اطلاعات کامل این دستگاه در مرجع چینی TENAA منتشر شده است. علاوه بر این، ریلمی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که X50 پرو پلیر از اسنپدراگون ۸۶۵، رم LPDDR5 و فضای داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند.

image

بر اساس اعلام TENAA، مشخصات ریلمی X50 پرو پلیر اساسا همان مشخصات مدل پرو است. ولی این گوشی دوربین ضعیف‌تری دارد. ریلمی X50 پرو پلیر را می‌توان به رنگ قرمز در تصاویر TENAA مشاهده کرد، ولی به جز این رنگ باید منتظر رنگ‌های مشکی و نقره-سفید نیز باشیم. ابعاد این موبایل ۱۵۹ در ۷۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۰۹ گرم است.

ریلمی X50 پرو پلیر ادیشن نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD خواهد داشت. در بالای سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای دوگانه قرار می‌گیرد که میزبان یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در قاب عقب X50 پرو پلیر دوربین چهارگانه‌ای دیده می‌شود که شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. ریلمی X50 پرو پلیر ادیشن به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI بهره می‌برد. این تلفن هوشمند دو باتری دارد که اندازه یکی از آن‌ها ۲۰۵۵ میلی آمپر ساعت است. پیش‌بینی شده که این گوشی از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)