خانهاخبار
اپل 25 فروشگاه آمریکایی خود را هفته آینده با شرایط ویژه بازگشایی می‌کند

اپل 25 فروشگاه آمریکایی خود را هفته آینده با شرایط ویژه بازگشایی می‌کند

مدیر خرده‌فروشی‌های اپل در یادداشتی اعلام کرد که این شرکت چه اقداماتی را برای بازگشایی شعب جهانی خود انجام داده و هفته آینده چه کاری برای بازگشایی فروشگاه‌های آمریکایی خود انجام خواهد داد.
۱۳۹۹/۲/۲۹

دیردر اوبرایان، معاون ارشد خرده‌فروشی و خدمات مشتریان اپل، به‌تازگی یادداشتی را در وب‌سایت اپل منتشر کرده که به بازگشایی حدود ۱۰۰ فروشگاه این شرکت در سراسر دنیا اشاره دارد. اپل از اولین شرکت‌هایی بود که در داخل چین نسبت به ویروس کرونا واکنش نشان داد و با ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی سرعت انتشار کووید-۱۹ را کاهش داد. کوپرتینویی‌ها مجموعه‌ای از قوانین را در فروشگاه‌های چینی خود به کار گرفتند که به آن‌ها اجازه داد خیلی زود بتوانند شعب خود را بازگشایی کنند. این شرکت حالا قصد دارد همین قوانین را در ایالات متحده اجرا و فروشگاه‌های خود را مجددا باز کند.

اپل در تاریخ ۱۳ مارس فروشگاه‌های خود را در چین بازگشایی کرد و در تاریخ ۱۸ آوریل همین کار را در کره جنوبی انجام داد. فروشگاه واقع در ایالات ایداهو اولین شعبه آمریکایی اپل بود که هفته پیش دوباره شروع به فعالیت کرد و تا امروز ۹۹ فروشگاه دیگر نیز به سر کار خود بازگشته‌اند. حالا قرار است در طول هفته آینده ۲۵ فروشگاه آمریکایی، ۱۲ فروشگاه کانادایی و ۱۰ فروشگاه ایتالیایی دیگر بازگشایی شوند.

اوبرایان می‌گوید:

تعهد ما این است که تنها زمانی به سراغ بازگشایی مراکز برویم که مطمئن باشیم می‌توانیم با ایمنی کامل خدمت‌رسانی به مشتریان را از سر بگیریم. ما تمام اطلاعات موجود از جمله ترندهای مربوط به موارد ابتلای محلی و دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان‌های بهداشتی ملی و محلی را تحت نظر داریم. این تصمیم‌ها عجولانه گرفته نمی‌شوند و بازگشایی یک فروشگاه به معنای این نیست که در صورت نیاز شعبه‌های مقتضی را مجددا تعطیل نخواهیم کرد.

تمام فروشگاه‌هایی که بازگشایی شده باشند از نظر تعداد حاضر در آن مرکز محدودیت دارند و باید فضای کافی برای تمام افراد داخل فروشگاه را رعایت کنند. کارکنان فروشگاه باید ماسک بزنند و مشتریانی که ماسک نداشته باشند هم در هنگام ورود از اپل ماسک دریافت می‌کنند. علاوه بر این، اپل در هنگام ورود مشتریان به مغازه از آن‌ها تست تب می‌گیرد.

image

این شرکت در طول روز فروشگاه‌های خود را با تمرکز بر تمامی سطوح مستعد از جمله نمایشگر محصولات پاکسازی می‌کند. بسیاری از شعب اپل امکان دسترسی کنار خیابانی خواهند داشت تا مردم بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو بتوانند محصولات خود را دریافت کنند. کاربران می‌توانند خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام داده و آن‌ها را از طریق پست یا فروشگاه‌های اپل دریافت نمایند. اوبرایان می‌گوید:

شما همچنان می‌توانید به همان سطح عالی از خدمات مشتریان و پشتیبانی آنلاین و تلفنی دسترسی داشته باشید تا پاسخ هر سوالی که دارید را پیدا کنید. 

انجام اقدامات لازم در مقابله با کووید-۱۹ همچنان ادامه دارد و می‌دانیم که مسیر بازگشت به شرایط عادی پیچیدگی‌ها و چالش‌های خاص خودش را خواهد داشت. ولی هر چالشی که در پیش باشد، کووید-۱۹ فقط اعتقاد ما را به مردم – به تیم‌مان، مشتریان‌مان و جامعه‌مان – افزایش داده است. در پایان راه، وقتی به مرور شرایط ناشی از کووید-۱۹ بپردازیم، باید همیشه به خاطر بسپاریم که چگونه بسیاری سلامت دیگران را در اولویت زندگی خود قرار دادند. ما در اپل می‌خواهیم این ارزش‌ها را ادامه دهیم، و همواره سلامت و ایمنی مشتریان و تیم‌مان را بالاتر از هر چیز دیگری در نظر خواهیم گرفت.

از بابت تمام تلاش‌هایی که برای مقابله با کووید-۱۹ انجام می‌دهید – چه داوطلبانه باشد، چه خیرخواهانه یا به منظور قدردانی از کادر درمان یا از طریق حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای محافظت از خود و بقیه – از شما سپاس‌گزاریم.

اپل در سراسر دنیا ۵۱۰ فروشگاه دارد که ۲۷۱ شعبه آن در سراسر ایالات متحده واقع شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)