خانهاخبار
سازنده بازی Scorn از جهش بزرگ‌تر CPU نسبت SSD در نسل بعدی کنسول‌ها می‌گوید

سازنده بازی Scorn از جهش بزرگ‌تر CPU نسبت SSD در نسل بعدی کنسول‌ها می‌گوید

سازنده بازی ترسناک Scorn در مصاحبه تازه‌ای اعلام کرده که اهمیت ارتقای CPU در نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ تا چه اندازه بیشتر از SSD است.
۱۳۹۹/۲/۲۸

بازی سبک ترس و بقای Scorn که با الهام از آثار H.R. Giger در دست تولید قرار داشت، پس از مدت‌ها انتظار با تریلر جدید و زیبایی در قسمت جدید رویداد Inside Xbox حاضر شد. این بازی قرار است برای ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود، هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است. در این اثنا، وب‌سایت MSPowerUser موفق به انجام مصاحبه‌ای با مدیر این بازی، لوبومیر پکلار، شده که نظرات جالبی را درباره تغییرات سخت‌افزاری نسل بعدی کنسول‌ها ابراز کرده است.

او درباره میزان اهمیت CPU در مقایسه با درایوهای SSD می‌گوید:

همه می‌گویند SSD اتفاق بزرگ نسل بعدی است، و بله SSD به بارگذاری و جابجایی اشیا کمک شایانی می‌کند، ولی بزرگ‌ترین چالش مشکل‌ساز در نسل فعلی CPU است. این‌جاست که بزرگ‌ترین تغییر نسبت به نسل فعلی رقم خواهد خورد.

البته که جهش میان پردازنده‌های مبتنی بر Jaguar در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و پردازنده‌های مبتنی بر Zen 2 که قرار است در نسل بعدی حاضر باشند بسیار زیاد خواهد بود. بازی Scorn انحصاری نسل بعد خواهد بود و پکلار درباره علت این موضوع می‌گوید:

ما نمی‌خواستیم Scorn را به نسل فعلی کنسول‌ها بیاوریم چون می‌خواهیم بازی‌مان روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. این مسئله بدون چشم‌پوشی از برخی چیزهای مهم در نسل فعلی غیرممکن است. نسل بعدی پیرامون واکنش‌پذیری، روان بودن و زمانِ از دست رفته‌ی کمتر است. مشکل چنین ویژگی‌هایی این است که نمی‌توانید به‌راحتی آن‌ها را در ویدیوها و اسکرین شات‌ها نشان دهید.

پکلار می‌پذیرد که مایکروسافت در بحث رویدادهای اینساید ایکس باکس مشکلاتی پیرامون انتظارات ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران انتظار دارد که در این رویدادها گیم‌پلی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس را مشاهده کنند در حالی که عملا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

مایکروسافت در ابراز پیام‌های خود مشکلاتی دارد. برخی انتظار دارند که باتری‌های بزرگ AAA قابلیت‌های بصری نسل بعدی را به نمایش گذاشته و، از آن مهم‌تر، گیم‌پلی داشته باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)