خانهاخبار
گلکسی A21s با باتری بزرگ و دوربین چهارگانه معرفی شد

گلکسی A21s با باتری بزرگ و دوربین چهارگانه معرفی شد

موبایل جدید سامسونگ شباهت بالایی به گلکسی A21 دارد ولی در بخش رم و دوربین ارتقا یافته است. این گوشی حالا به دوربینی چهارگانه مجهز شده که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۹/۲/۲۸

سامسونگ بالاخره رسما از گلکسی A21s در اروپا رونمایی کرد. این گوشی دستگاهی از بخش پایینی گروه گوشی‌های میان‌رده این شرکت است که باتری بزرگی دارد و دوربینی چهارگانه روی قاب عقب آن دیده می‌شود. گلکسی A21s نیز به پیروی از ترند فعلی سامسونگ دوربین سلفی حفره‌ای دارد ولی این حفره در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی A21s نسبت به گلکسی A21 در بخش رم و دوربین ارتقا یافته است. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +HD دارد که دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در گوشه آن دیده می‌شود. A21s از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ استفاده می‌کند که سرعت کلاک آن ۲ گیگاهرتز است. این گوشی حداقل ۳ و حداکثر ۶ گیگابایت رم دارد و با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

image

بزرگ‌ترین تفاوت گلکسی A21s با A21 در بخش دوربین آن است. موبایل جدید سامسونگ از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. لنزهای این گوشی با چینشی شبیه حرف L در ماژول دوربین این دستگاه قرار گرفته‌اند و کنار این ماژول می‌توانید حسگر اثر انگشت را ببینید.

گلکسی A21s یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و One UI به بازار می‌آید. سامسونگ اعلام کرده که این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی با حداقل قیمت ۲۰۰ یورو از ۱۹ ژوئن عرضه خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)