خانهاخبار
لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ های اندرویدی سه ماهه اول ۲۰۲۰ منتشر شد

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ های اندرویدی سه ماهه اول ۲۰۲۰ منتشر شد

گلکسی S20 Plus و A 51، جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بوده‌اند
۱۳۹۹/۲/۲۸

در گزارشات آمده است که آمار فروش سری گلکسی اس ۲۰ پلاس تا کنون ناامید کننده بوده و فروش کمتری نسبت به پرچمداران سال گذشته داشته است. با این حال گزارش جدید، تصویری متفاوت را پیش روی چشم همگان گشوده است و طبق جدیدترین گزارش‌های تحلیل بازار از Strategy Analytics، گلکسی اس ۲۰ پلاس سومین گوشی هوشمند پرفروش سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بوده است. دراین گزارش ذکر شده که بیش از ۶ میلیون گلکسی ای ۵۱ در سه ماهه اول سال جاری فروخته شده است و این باعث شده تا پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان با سهم ۲.۳ درصد باشد. گوشی Galaxy S20 Plus با سهم ۱۷ درصد (در حدود ۴.۴ میلیون دستگاه)، در رده سوم قرار گرفته است. در واقع تنها گوشی هوشمند لوکس در میان شش تلفن اندرویدی پرفروش جهان است.

Galaxy A10s با حدود ۱.۶ درصد و گلکسی S20s با ۱.۴ درصد به ترتیب مقام‌های چهارم و ششم را در اختیار دارند، در حالی که شیائومی ردمی نوت ۸ در جایگاه پنجم قرار دارد. سری اس ۲۰ با مشکلات مختلفی روبرو بوده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مشکل دوربین و عملکرد نسبتا ضعیف تراشه اگزینوس ۹۹۰ اشاره کرد. با توجه به شرایط ذکر شده، وجود گلکسی اس ۲۰ پلاس درلیست پرفروش‌ترین‌های اندرویدی سه ماهه اول سال جاری می‌تواند پرتوهای امید را در دل سامسونگ روشن نگه دارد.

image

juha winter از مدیران Strategy Analytics گفته است

از آنجا که اپراتورهای تلفن همراه در سال‌های اخیر سوبسید گوشی را کاهش داده‌اند، بسیاری از کشور‌ها در حال حاضر رکود پس از ویروس را پشت سر می‌گذارند، بنابراین مصرف کنندگان در سطح جهان به طور فزاینده‌ای به فاکتور قیمت اهمیت می‌دهند و به دنبال گوشی‌های با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایمان

۱۳۹۹/۲/۲۹
ایول سامسونگ