خانهاخبار
هوآوی P40 لایت 5G در اروپا معرفی شد

هوآوی P40 لایت 5G در اروپا معرفی شد

هوآوی امروز جدیدترین و ارزان‌ترین عضو از خانواده P40 را در بازار اروپا معرفی کرد. این دستگاه همان Nova 7 SE است که با Kirin 820 از 5G پشتیبانی می‌کند و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.
۱۳۹۹/۲/۲۸

هوآوی P40 لایت 5G جدیدترین عضو از خانواده P40 است که راهی بازار اروپا می‌شود. این دستگاه دقیقا مشابه Nova 7 SE است و با قیمت ۴۰۰ یورو در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا به یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های 5G بازار اروپا تبدیل شود. این دستگاه در حال حاضر در حالت پیش‌خرید قرار دارد و از تاریخ ۲۹ مه رسما به فروش می‌رسد.

image

هوآوی P40 لایت 5G نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن +FHD دارد که در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه قرار گرفته است. این گوشی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ماکرو و عمق ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

image

قلب تپنده P40 لایت 5G تراشه Kirin 820 5G است که در کنار خود ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را مشاهده می‌کند. این تلفن هوشمند یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و همراه با EMUI 10.1 به بازار می‌آید، اما فاقد خدمات موبایلی گوگل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)