خانهاخبار
5 چیزی که از آیفون 12 نمی‌دانیم

5 چیزی که از آیفون 12 نمی‌دانیم

در ادامه ما 5 نکته اساسی که هنوز اطلاعاتی نسبت به آن‌ها نداریم را لیست کرده‌ایم – آنچه تابحال هیچ‌گونه افشایی راجع‌بهشان نشده و یا گزارش‌ها ضدونقیض بوده که نمی‌شود بدان‌ها اعتماد کرد.
۱۳۹۹/۲/۲۷

به لطف یک افشای بزرگ به نظر می‌رسد ما همه‌چیز را راجع به سری آیفون 12 می‌دانیم.

image

 

اگر آنچه شنیدیم حقیقت دارد پس ما نسبت به طراحی، قدرت، حافظه، ابعاد، ویژگی‌ها و نام‌های آیفون‌های پیش‌رو اطلاعاتی داریم اما درواقع هنوز ما بسیاری چیزها را نمی‌دانیم.

هنوز ماه‌ها مانده تا آیفون 12 معرفی شود پس این امکان وجود دارد که نسبت به موارد ذیل تغییراتی از سوی اپل ایجاد گردد اما برای حال این موارد همچون یک راز باقی‌مانده‌اند.

  1. زمان معرفی

تاریخ معرفی آیفون جدید چیزی‌ست که می‌توانیم حدس بزنیم چراکه هرساله در اوایل سپتامبر پا به میدان می‌گذارند اما امسال احتمال تغییر وجود دارد چراکه طبق شایعات کوید-19 بر توسعه این محصولات اثر گذاشته‌اند و درنتیجه ممکن است شاهد تأخیر در زمان معرفی این سری آیفون باشیم.

اینکه چه مدت معرفی آیفون 12 به تعویق می‌افتد جای بحث دارد چراکه شایعات این تأخیر را بین چند هفته تا چند ماه تخمین می‌زنند و از دیگر منابع شنیده می‌شود که تأخیری در کار نخواهد بود.

 

  1. مشخصات دوربین

 اطلاعاتی نسبتاً خوب در باب دوربین آیفون 12 در دست داریم. به‌عنوان‌مثال، امکان دارد آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مجهز به یک اسکنر تخمین مسافت (LiDAR) در کنار 3 لنز دیگر باشند (چنانکه ما این نمونه را بر روی iPad Pro 2020 مشاهده کردیم)؛ پس یکی از این لنزها 64 مگا پیکسلی خواهد بود، درحالی‌که آیفون 12 استاندارد و آیفون 12 مکس احتمالاً دو لنز اصلی دارند و فاقد LiDAR خواهند بود.

image

ما جزئیات این دو لنز و حتی دو لنز دیگر در آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را نمی‌دانیم. اگر بخواهیم طبق سری آیفون 11 حدس بزنیم همگی آن‌ها 12 مگا پیکسلی خواهند بود اما مدت زیادی‌ست که اپل از سنسورهای 12 مگا پیکسلی استفاده می‌کند پس هم‌اینک وقت تغییر و به‌روزرسانی است.

  1. ظرفیت باتری

اپل هیچ‌گاه ظرفیت باتری آیفون‌هایش را آشکار نمی‌کند پس ما باید تا شنیدن ارقام رسمی منتظر باشیم. این بدین معنی نیست که جزئیات مربوطه افشا نشوند اما تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آیفون 12 به گوش نرسیده است.

شایعاتی وجود دارد که احتمالاً اپل ماژول محافظ باتری کوچک‌تری استفاده کند تا فضای بیشتری در اختیار باتری بزرگ‌تر قرار دهد اما این مورد تائید نیست و هیچ حدسی نسبت به میزان دقیق باتری نمی‌توان زد.

آیفون 11 استاندارد یک باتری 3.110 میلی‌آمپری و آیفون 11 پرو مکس باتری‌ای با ظرفیت 3.969 میلی‌آمپر دارد که برای دیوایسی با این ابعاد و ویژگی‌ها خیلی بزرگ نیست، امیدواریم در مجموعه آیفون 12 در قسمت باتری نیز شاهد ارتقا باشیم.

  1. رزولوشن نمایشگر

یک احتمال قوی وجود دارد که آیفون 12 نمایشگری 5.4 اینچی و آیفون 12 مکس نمایشگری 6.1 داشته باشند؛ نمایشگر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس هم به ترتیب 6.1 و 6.7 اینچ خواهند بود ولی آنچه تاکنون اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا نکرده رزولوشن نمایشگرها بوده است.

image

 

ازآنجاکه این ابعاد مانند مدل‌های قبلی آیفون نیست پس نمی‌توانیم سری آیفون 11 را در نظر بگیریم و رزولوشن‌ها را حدس بزنیم.

  1. رنگ‌ها

در باب رنگ‌های مجموعه آیفون‌های 12 شایعاتی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال یکی از منابع گفته یک مدل با رنگ آبی دریا عرضه می‌شود و اپل تولید محصولات را با دیگر رنگ‌ها همچون قبل – خاکستری فضایی، طلایی، نقره‌ای و سبز نیمه‌شب برای مدل‌های پرو و سفید، مشکی، سبز، زرد، بنفش، و قرمز برای نمونه‌های استاندارد - ادامه می‌دهد.

اما کدام‌یک از رنگ‌ها عرضه می‌شوند و آیا رنگ دیگری  ( به‌جز آبی دریا)  اضافه می‌شود؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)