خانهاخبار
گوگل پیکسل 4a با حافظه ذخیره‌سازی دو برابر نسبت به iPhone SE خواهد رسید

گوگل پیکسل 4a با حافظه ذخیره‌سازی دو برابر نسبت به iPhone SE خواهد رسید

زمان زیادی تا معرفی گوگل پیکسل 4a (احتمالاً اوایل ماه ژوئن) باقی نمانده است. حال یک ویدئو منتشرشده است که گوگل پیکسل 4a را در حال تست عملکرد و عمر باتری این دیوایس نشان می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری راجع به قیمت این تلفن هوشمند داشته باشیم.
۱۳۹۹/۲/۲۶

در ابتدا شایعاتی مبنی بر آغاز قیمت فروش از 399$ همچون iphone SE به گوش می‌رسید. حال با توجه به گفته برخی منابع گوگل پیکسل 4a از ارزان‌ترین مدل آیفون هم ارزان‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود. گوگل ادعا کرده که نسخه 128 گیگابایتی گوگل پیکسل 4a را باقیمت 349 دلار و نسخه 64 گیگابایتی را باقیمت 299 دلار عرضه خواهد کرد.

گوگل پیکسل 3a سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و اکنون باقیمتی حساب‌شده به گوگل اجازه می‌دهد تا تعداد بیشتری از آن به فروش برسد. در پی نارضایتی تیم گوگل از گوگل پیکسل 4 عدم انگیزه و اشتیاق جهت معرفی آن ، احتمالاً گوگل پیکسل 4a همان چیزی‌ست که تیم Pixel بدان نیاز دارد.

این احتمال وجود دارد رونمایی از گوگل پیکسل 4a در حین همایش " عرضه اندروید 11 بتا " صورت پذیرد که برای سوم ماه ژوئن برنامه‌ریزی‌شده است.

در این زمان که Google I/O کنسل شده ، گوگل با یک رویداد پخش زنده از برخی اتفاقات مورد انتظار همچون عرضه عمومی  اندروید 11 بتا پرده‌برداری خواهد کرد.

طبق آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده ، پیکسل 4a مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730، 6 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایتی خواهد بود. نمایشگر این گوشی FHD+ OLED 5.8 اینچی است که یک دوربین 12.2 مگا پیکسلی در بخش پشتی و دوربین جلویی 8 مگا پیکسلی آن را همراهی خواهند کرد.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)