خانهاخبار
پوستر آنر X10 طراحی جلو و عقب این گوشی را نشان می‌دهد

پوستر آنر X10 طراحی جلو و عقب این گوشی را نشان می‌دهد

آنر به‌تازگی پوستری از سری ایکس 10 منتشر کرده که طراحی ظاهری این خانواده را به تصویر می‌کشد. آنر ایکس 10 دوربینی سه‌گانه با لنز اصلی 40 مگاپیکسلی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۲/۲۶

آنر ایکس ۱۰ قرار است ۳۱ اردیبهشت معرفی شود. ظاهر این گوشی پیش‌تر از طریق مرجع TENAA فاش شده بود و امروز نیز خود آنر پوستر جدیدی از این گوشی منتشر کرده که طراحی جلو و عقب آنر ایکس ۱۰ را نشان می‌دهد. علاوه بر این، موبایل جدید آنر حالا از طریق فروشگاه Vmall برای رزرو در دسترس قرار گرفته است.

پوستر جدید این گوشی نشان می‌دهد که آنر ایکس ۱۰ نمایشگری فاقد ناچ دارد. آنر پیش‌تر گفته بود که آنر ایکس ۱۰ پرو با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی عرضه می‌شود و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن هم ۱۸۰ هرتز خواهد بود. افزون بر این، از طریق مرجع TENAA می‌دانستیم که آنر ایکس ۱۰ نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD دارد و نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است.

حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه قرار گرفته و در بالا نیز شاهد حضور پاپ‌آپ دوربین سلفی هستیم. بر اساس TENAA دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است. در پایین بدنه نیز جک ۳.۵ میلی متری هدفون و یک میکروفن مشاهده می‌شود.

بدنه پشتی آنر ایکس ۱۰ ظاهرا از شیشه ساخته شده و الگوی خاصی دارد. در بالای سمت چپ آن ماژولی مستطیلی قرار گرفته که شامل سه لنز و یک فلش LED است. وجود عبارت Super Night Vision نشان‌دهنده برخورداری از قابلیت‌های عکاسی در شب در این تلفن هوشمند است. گفته می‌شود که این گوشی از سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی IMX600y سونی استفاده می‌کند و همراه آن یک لنز ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد.

آنر ایکس ۱۰ به پردازنده Kirin 820 مجهز شده و از سیستم خنک‌سازی گرافینی بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و طبق اعلام مرجع 3C از یک شارژر ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه در حدود ۳۲۴ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)