خانهاخبار
رندر و مشخصات کلیدی Moto E7 لو رفت

رندر و مشخصات کلیدی Moto E7 لو رفت

موتورولا در پی رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی به نام موتو E7 است که از پردازنده اسنپدراگون 632 استفاده می‌کند. این دستگاه دوربینی دوگانه دارد و با اندروید 10 راهی بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۲۵

موتورولا همچنان به عرضه گوشی‌های جذاب در گروه محصولات پایین‌رده و میان‌رده ادامه می‌دهد. یکی از این دستگاه‌ها Moto E7 نام دارد که وارث Moto E6 به حساب می‌آید و چند روز پیش در گوگل پلی کنسول مشاهده شده بود. بر طبق اطلاعات این مرجع، موتو E7 از چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده می‌کند و حداقل ۲ گیگابایت رم دارد.

این دستگاه از نمایشگری ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر آن ۱۹:۹ است. همان طور که در رندر موجود می‌بینید، در بالای این نمایشگر ناچی قطره‌ای قرار گرفته و حاشیه پایین آن کمی ضخیم است. حداقل ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت خواهد بود و موتورولا آن را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌کند.

البته به گزارش وب‌سایت XDA Developers، ظاهرا نسخه دیگری از این دستگاه هم وجود دارد که از ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. موتو E7 به دوربینی دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و در بخش سلفی هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)