خانهاخبار
آموزش: چگونه با دوستان ایکس باکسی خود در ویندوز 10 چت کنیم؟

آموزش: چگونه با دوستان ایکس باکسی خود در ویندوز 10 چت کنیم؟

آیا می‌دانستید که در ویندوز 10، ابزاری برای چت با دوستان ایکس باکسی فراهم شده است؟
۱۳۹۹/۲/۲۵

ارتباط با دوستان و اطرافیان در پلتفرم‌های مختلف این روزها بسیار گسترش پیدا کرده و روز به روز نیز در حال افزایش و آسان‌تر شدن است. در ویندوز 10، به کمک Xbox Game Bar که به صورت پیش فرض در این محیط وجود دارد، شما می‌توانید به راحتی با دوستان خود از طریق متن یا صدا در ارتباط باشید.

چگونه در ویندوز 10 به لیست دوستان ایکس باکسی خود دسترسی داشته باشیم؟

Xbox Game Bar به شما اجازه دسترسی به امکانات مختلفی را خواهد داد و برای استفاده از ویژگی‌های مختلف آن، نیازی به فشردن Alt+Tab برای جابجایی میان پنجره‌ها نیست.

برای چت با دوستان ایکس باکسی خود در محیط ویندوز 10، کافی است تا دکمه‌های Windows key + G را فشار دهید تا Xbox Game Bar روی مانیتور به نمایش گذاشته شود. این اپلیکیشن حین انجام بازی یا حین کار با سیار اپلیکیشن‌ها نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

اگر با فشردن دکمه‌های Windows key + G، صفحه مربوطه نمایش داده شوید، باد مطمئن شوید که کلید‌های میانبر برای بازگشایی آن تنظیم شده است. بدین منظور، باید به مسیر زیر بروید:

Start Menu > Settings > Gaming > Game Bar

حال مطمئن شوید که Open Game Bar با شورتکات Win+G تنظیم شده است.

زمانی که Xbox Game Bar باز شد، روی دکمه Overlays که به حالت یک آیکون با سه خط افقی است (مانند تصویر زیر) کلیک کنید. از منوی باز شده (Xbox Social (Beta را انتخاب کنید تا لیست دوستان ایکس باکسی شما نمایش داده شود. همچنین با استفاده از قسمت Search or Add Players، می‌توانید دوستان خود را جستجو کرده و آنها را به لیست اضافه نمایید.

image

 

چگونه با دوستان ایکس باکسی خود در ویندوز 10 چت کنیم؟

زمانی که لیست دوستان شما به نمایش گذاشته شد، با کلیک روی اسم آنها، می‌‌توانید پنجره چت را باز کرده و صحبت را آغاز کنید. با کلیک روی آیکون هدست، می‌‌توانید تماس صوتی برقرار نمایید. با کلیک کردن روی آیکون + نیز می‌توانید دوستان دیگرتان را به این چت اضافه نمایید.

image

 

در حالی که این روزها تعداد کمی از بازی‌های ایکس باکس و PC از قابلیت چت با دوستان بهره‌مند هستند، لذا این ویژگی و ارتباط با دوستان ایکس باکسی در محیط ویندوز 10 امکانی جالب و هیجان انگیز به حساب می‌آید. بد نیست بدانید که برای ارتباط با دوستان ایکس باکسی خود، نیازی به بازی با دستگاه ایکس باکس نیست و به راحتی از طریق ویندوز 10 می‌توانید این کار را انجام دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)