خانهاخبار
سونی از ایربادهای کاملا بی سیم جدید خود رونمایی کرد

سونی از ایربادهای کاملا بی سیم جدید خود رونمایی کرد

سونی از ایربادهای کاملا بی سیم WF-SP800N با ویژگی‌های جدید رونمایی کرد
۱۳۹۹/۲/۲۴

سونی به تازگی با معرفی ایرباد واقعا بی‌سیم WF-SP800N، وارد بازاری شده که در آن رقابتی داغ بین شرکت‌های بزرگ در جریان است. این ایربادهای جدید جایی بین محصول بالارده سونی یعنی WF-1000XM3 با قیمت ۲۳۰ دلار و محصول پایین رده این شرکت یعنی

WF-XB700 با قیمت ۱۳۰ دلار، قرار می‌گیرد. سونی می‌گوید قابلیت حذف نویز فعال در کنار طراحی ضد تعریق این گوشی‌ها باعث شده تعادلی عالی در حین تمرینات سخت پدید آید. در بازار ایربادها، اپل با سری ایرپاد خود حکمرانی میکند و همین عامل سونی را بر آن داشته تا روی سایر ویژگی‌ها تمرکز کند. در بررسی کوتاهی مشخص شد که خذف نویز فعال این گوشی‌ها عملکردی عالی دارند و همین طور در تمرینات سخت کاربران را از مقاومت در برابر تعریق و عمر باتری طولانی، مطمین می‌کند.

مایک فاسولو مدیر بخش آمریکای شمالی سونی می‌گوید: با ترکیب ویژگی‌های حذف نویز و مقاوت در برابر عرق، این هدفون‌ها به هر ورزشکاری کمک می‌کند تا روی اهداف خود متمرکز بماند، فرقی نمی‌کند که در خانه تمرین می‌کنید یا در حال دویدن در مسیری دشوار هستید، هدفون‌های WF-SP800N انگیزه‌های شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

استاندارد IP55 خیال کاربر را از عرق، گرد و غبار و سایر موارد در حین تمرین کردن راحت می‌کند. با شارژ کامل، کاربران می‌توانند تا حداکثر ۲۶ ساعت روی هدفون‌ها حساب باز کنند و ده دقیقه شارژ، یک ساعت کارکرد را برای کاربر تضمین می کند. هدفون‌های جدید چند ویژگی را از محصول گران‌تر خود به عاریت گرفته که تراشه بلوتوث؛ برای اتصالی پایدارتر، کمک به مصرف باتری با قابلیت شنیداری عالی، یکی از آن‌هاست. در حالی که اپل قابلیت حذف نویز فعال را در محصول پرچمدار خود یعنی ایرپاد پرو تعبیه کرده، سونی این ویژگی را در آخرین محصول خود گنجانده است که حواس پرتی کاربر در باشگاه  یا در خیابان‌های شلوغ را کمتر می‌کند. سونی هم‌چنین امکان دسترسی به دستیار صوتی گوگل، آمازون و الکسا را نیز فراهم کرده است.

image

این محصول با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار دارد و دوستداران آن می‌توانند از امروز آن را در دو رنگ مشکی یا آبی سفارش دهند. این هدفون‌ها از آخر ماه می به دست کاربران می رسد. در پایان باید گفت ویژگی‌های دوست داشتنی بسیاری در آخرین محصول سونی نهفته است اما برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری نیز قابل توجه است. به هرحال اگر به هدفون‌های پرچم‌دار سونی نگاهی بیندازیم ، یک گزینه میان رده‌ی خوب برای کاربرانی که حاصر نیستند بیش از ۲۰۰ دلار هزینه کنند، محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)