خانهاخبار
یک آگهی استخدام تاریخ احتمالی عرضه PS5 را لو داد [آپدیت: تکذیب شد]

یک آگهی استخدام تاریخ احتمالی عرضه PS5 را لو داد [آپدیت: تکذیب شد]

بر اساس اطلاعاتی که در یک آگهی استخدام ژاپنی اعلام شده، به نظر می‌رسد که کنسول نسل بعدی سونی در اوایل پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۲۴

نبود برخی از اطلاعات کلیدی درباره پلی استیشن ۵ در چند ماه اخیر حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که سونی چه زمانی از ظاهر این کنسول رونمایی خواهد کرد، چه بازی‌هایی در زمان عرضه PS5 به بازار می‌آیند، یا خود این دستگاه چه تاریخی در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر شایعاتی پیرامون برگزاری رویداد رونمایی PS5 در ماه آینده میلادی شنیده می‌شود، ولی این تنها اطلاعاتی است که فعلا در دست داریم.

اکنون بر اساس اطلاعاتی که از یک آگهی استخدام به دست آمده، به نظر می‌رسد که پلی استیشن ۵ در حوالی ماه اکتبر امسال (مهر و آبان) عرضه خواهد شد. این آگهی در اصل به زبان ژاپنی در توئیتر به اشتراک گذاشته شده ولی ترجمه انگلیسی آن که توسط نویسنده‌اش منتشر شده این تاریخ را تایید می‌کند.

پیش‌تر عده‌ای گفته بودند که عرضه بازی Dirt 5 در ماه اکتبر می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر زمان عرضه PS5 باشد. با این حال سازندگان این بازی گفته‌اند که Dirt 5 را از ماه اکتبر به بعد منتشر می‌کنند، در نتیجه این احتمال وجود دارد که نسخه‌های دیگری از این بازی کمی دیرتر عرضه شوند. علاوه بر این، اگر به زمان عرضه PS4 برگردیم می‌بینیم که سونی آن کنسول را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ معرفی کرد، با این حساب، ماه اکتبر می‌تواند زمان خوبی برای عرضه این دستگاه باشد.

منتها فعلا نباید اطمینان زیادی به این خبر داشته باشیم، چون بعید است که آگهی استخدام رسمی سونی به همین راحتی تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی آن‌ها را لو بدهد. سونی تاکنون سازوکار محتاطانه‌ای را در قبال ارائه اطلاعات مربوط به PS5 در نظر گرفته و همچنان باید منتظر بمانیم تا شاید ماه آینده علاوه بر آشنایی با زمان عرضه پلی استیشن ۵ بتوانیم از قیمت این دستگاه هم مطلع شویم.

image

آپدیت: سونی در پاسخ به پرسش مجله ژاپنی فامیتسو درباره این خبر آن را تکذیب و اعلام کرد که خطا از سوی وب‌سایت کاریابی صورت گرفته و محتوای ارائه‌شده توسط آن‌ها شامل این تاریخ نبوده است. با این حساب، پلی استیشن ۵ همچنان در فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)