خانهاخبار
سامسونگ در فصل گذشته بیشترین موبایل 5G را فروخته است

سامسونگ در فصل گذشته بیشترین موبایل 5G را فروخته است

به گزارش وب‌سایت The Korea Herald، فهرست فروشندگان برتر تلفن‌های 5G به دست آمده و در صدر آن می‌توانیم نام سامسونگ را مشاهده کنیم.
۱۳۹۹/۲/۲۴

با گسترش سطح پوشش 5G و افزایش دسترسی‌پذیری گروه‌های قیمتی مختلف بازار به نسل پنجم ارتباطات، تولیدکنندگان بیشتری به سراغ تولید گوشی‌های 5G می‌روند. به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ چه برندهایی بیشترین فروش موبایل‌های 5G را به اسم خود ثبت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری The Korea Herald، طبق معمول سامسونگ در مقام اول این رده‌بندی قرار دارد. مطابق گزارش‌ها، این غول بزرگ کره‌ای از تمام رقبای جهانی خود گوشی‌های 5G بیشتری فروخته است. سامسونگ در مجموع توانسته ۸.۳ میلیون موبایل نسل پنجمی بفروشد و ۳۴.۴ درصد از سهم بازار تلفن‌های هوشمند 5G را به دست آورد.

در جایگاه دوم نام هوآوی دیده می‌شود که در سه‌ماهه اول امسال در مجموع ۸ میلیون گوشی 5G فروخته و ۳۳.۲ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است. همان طور که می‌بینید، فاصله بین سامسونگ و هوآوی بسیار کم است. رده سوم با سهم ۱۲ درصدی به ویوو تعلق دارد و شیائومی هم با سهم ۱۰.۴ درصدی در رتبه چهارم این فهرست قرار گرفته است.

به‌طور کلی در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ حدود ۲۴.۱ میلیون موبایل 5G فروخته شده و این در حالی است که فناوری نسل پنجم ارتباطات هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و تمام کشورها آن را پشتیبانی نمی‌کنند. با این وجود، در آینده بازارهای بیشتر و بیشتری به آن دسترسی پیدا می‌کنند و انتظار می‌رود که فروش این گوشی‌ها هم افزایش یابد.

افزون بر این، انتظار داریم که در دنباله سال تلفن‌های مقرون به صرفه بیشتری از 5G پشتیبانی کنند و با ورود آیفون‌های 5G در فصل پاییز میزان فروش این دستگاه‌ها به شکل قابل توجهی بالا برود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)