خانهاخبار
آیا واتس اپ با Messenger Rooms سازگار می‌شود؟

آیا واتس اپ با Messenger Rooms سازگار می‌شود؟

این روزها اپلیکیشن واتس اپ میان کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.
۱۳۹۹/۲/۲۳

مسئولان واتس اپ در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا و استفاده افراد مختلف از ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری، روند کوچ به این اپلیکیشن را بسیار بالا برده و خواسته‌های کاربران نیز روز به روز در حال افزایش است. از آن جا که تعداد زیادی از مردم از ویژگی تماس تصویری واتس اپ استفاده می‌کنند، لذا همین موضوع مسئولان WhatsApp را بر آن داشت تا تعداد افرادی که همزمان قادر به برقراری تماس تصویری هستند را افزایش داده و این رقم را 4 به 8 برسانند.

از طرف دیگر، مسئولان واتس اپ قصد دارند تا به جنگ مستقیم با اپلیکیشن Zoom رفته و به همین دلیل، قصد دارند تا اپلیکیشن WhatsApp را با Messenger Rooms سازگار نمایند.

در آپدیت جدید اپلیکیشن واتس اپ که در آینده نزدیک ارائه خواهد شد، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت مستقیم و از طریق ساخت گروه‌های مختلف که در واتس اپ انجام می‌شود، وارد Messenger Rooms شوند.

image

 

البته در حال حاضر، اطلاعات دیگری در مورد نحوه عملکرد این ویژگی در دسترس نیست، اما مطمئنا مسئولان فیس بوک اطلاعات بیشتری در مورد نحوه سازگاری و چگونگی کار با این ویژگی را در اختیار کاربران خواهند گذاشت.

در نهایت تا روز موعود و ارائه نسخه جدید اپلیکیشن واتس اپ، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه چیزی در انتظار کاربران این مسنجر محبوب است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)