خانهاخبار
سامسونگ احتمالا در حال تولید سه گوشی تاشوی جدید است

سامسونگ احتمالا در حال تولید سه گوشی تاشوی جدید است

بر اساس شایعات جدید، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار روی سه موبایل منعطف جدید است که یکی از آن‌ها ارزان‌قیمت خواهد بود.
۱۳۹۹/۲/۲۲

همه ما تقریبا می‌دانیم که فناوری دستگاه‌های تاشو هنوز به سطح ایده‌آل نرسیده، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ به اندازه کافی از ایده طراحی گوشی‌های منعطف خوشش آمده است. این غول بزرگ کره‌ای پارسال گلکسی فولد را معرفی کرد و چند ماه پیش در مراسم رونمایی از گلکسی اس ۲۰ از گلکسی زد فلیپ پرده برداشت. حالا همه منتظر نسل دوم گلکسی فولد هستند.

به گزارش مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers، ظاهرا سامسونگ مشغول کار روی دستگاهی به نام Galaxy Fold e یا چیزی شبیه این است که ممکن است Galaxy Fold Lite نام بگیرد و قیمتی در حدود ۱۱۰۰ دلار داشته باشد.

گفته می‌شود که این شرکت در پی تولید سه گوشی هوشمند تاشو است که یکی از آن‌ها از شیشه فوق باریک (UTG) گلکسی زد فلیپ استفاده می‌کند و دو تای بعدی مثل نسل اول گلکسی فولد پنل پلاستیکی دارند. افشاگر دیگری به نام Mauri QHD می‌گوید از منابع خود شنیده که قیمت گلکسی فولد لایت ممکن است تا حدود ۹۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

با این حال، واین‌باخ تاکید دارد که این اطلاعات هنوز صرفا در حد شایعه است و نمی‌توانیم به آن اطمینان کنیم. سامسونگ تاکنون واکنشی نسبت به شایعات نشان نداده و هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ احتمالی رونمایی از این دستگاه ارائه نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)