خانهاخبار
تصویر بخش جلو و قسمت دیگری از مشخصات گلکسی A21s فاش شد

تصویر بخش جلو و قسمت دیگری از مشخصات گلکسی A21s فاش شد

به‌تازگی تصویری از طراحی بخش جلویی گلکسی A21s فاش شده و همراه با آن دو پلتفرم مرجع دنیای اندروید قسمت دیگری از مشخصات این تلفن هوشمند را با ما به اشتراک گذاشته‌اند.
۱۳۹۹/۲/۲۲

در طول هفته‌های اخیر اخبار و شایعات مختلفی درباره گلکسی A21s منتشر شده است. در جدیدترین خبر تصویری از طراحی بخش جلویی این گوشی به سطح اینترنت راه یافته و بخش دیگری از مشخصات فنی آن از طریق دو پلتفرم گوگل پلی کنسول و اندروید اینترپرایز فاش شده است.

گلکسی A21s با شماره مدل SM-A217F از نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD یعنی ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند و در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد. با توجه به این که انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD باشد، حسگر اثر انگشت آن احتمالا از نوع فیزیکی خواهد بود. گلکسی A21s به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و احتمالا One UI 2.0 به بازار می‌آید.

این تلفن هوشمند از چیپست معرفی‌نشده اگزینوس ۸۵۰ استفاده می‌کند که هشت هسته کورتکس A55 با سرعت ۲ گیگاهرتز دارد و از گرافیک Mali-G76 با سرعت ۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. گلکسی A21s سه گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این موبایل هم مثل محصولات سری گلکسی M احتمالا به شکاف کارت حافظه مجهز می‌شود تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را ارتقا دهید.

گلکسی A21s احتمالا دوربینی سه‌گانه یا چهارگانه خواهد داشت که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی در بخش سلفی دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. چندی پیش در ویدیویی تبلیغاتی دیدیم که دوربین گلکسی A21s از قابلیت‌هایی نظیر AR Doodle و Live Video بهره می‌برد.

از قابلیت‌های ارتباطی گلکسی A21s می‌توانیم به جی‌پی‌اس، بلوتوث ۵، ان‌اف‌سی، Wi-Fi b/g/n/ac، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم. این دستگاه یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. گلکسی A21s قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سمیه

۱۳۹۹/۸/۲
دوربین جلو افتضاااح.وکیفیت صفحه ننایشش هم پایینه