خانهاخبار
گوگل تعدادی ویژگی بر پایه واقعیت افزوده منتشر کرد

گوگل تعدادی ویژگی بر پایه واقعیت افزوده منتشر کرد

گوگل در حال افزودن ویژگی‌هایی است تا بتوانید کلاس درس را به خانه بیاورید
۱۳۹۹/۲/۲۰

گوگل در حال ارتقای نتایج جستجو با مدل‌های جدید واقعیت افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مدل‌ها را با جزئیات باورناپذیری آنالیز کنند. تنها کاری که باید انجام داد اینست تا یکی از کلمات کلیدی موجود در گوشی را جستجو کنید و گزینه تماشا در محیط را انتخاب کنید. لیست جستجوی گوگل بر اساس واقعیت افزوده به‌سرعت در حال رشد است و افزودن ویژگی‌های جدید به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا موضوعات علمی را بهتر اکتشاف کنند.

image

گوگل، موتور جستجوی خود در کلاس جهانی را با افزودن تجربیات واقعیت افزوده در بخش جستجو وارد مسیر جدیدی کرده است. بهترین بخش این است که نیازی به دانلود و نصب برنامه مجزا نیست تا این اتفاقات جذاب را تجربه کنید. تنها کافیست تا یکی از دسته‌بندی‌های جدید در Google.com را از طریق گوشی خود جستجو کنید view in 3D و سپس view in your space را انتخاب کنید. آنچه پدیدار می‌شود مجموعه‌ای زیبا اما غیر باور از تکنولوژی‌ست که با هماهنگی بالا اسکلت انسان را در سایز واقعی، سیستم‌های ماهیچه‌ای 3 بعدی و حتی سلول‌های حیوانی بزرگ‌تر از سایز واقعی را به اتاق شما وارد می‌کند و تمام این‌ها درون نمایشگر گوشی شما خواهد بود.

خب حالا هدف آنچه گفتیم در چیست ؟ گذشته از جذابیتش گوگل می‌خواهد والدین و آموزگاران در منزل امکانات بهتری داشته باشند. در پایان، چه کسی یک اسکلت به‌اندازه واقعی یا یک سلول عظیم را می‌تواند در منزل نگاه دارد تا برای تدریس از آن استفاده کند ؟ در این مرحله از واقعیت افزوده گوگل بر روی زیست‌شناسی تمرکز کرده است و شما می‌توانید عبارات دیگری چون سیستم ماهیچه، سیستم گردشی، سلول حیوانی، سلول گیاهی، سیستم اسکلتی و میتوکندری را در حال حاضر جستجو کنید و در تلفن هوشمند خود ویژگی واقعیت افزوده را تجربه کنید.

Google AR Muscular System

به‌عنوان‌مثال آن دسته از دانش‌آموزانی که می‌خواهند نحوه عملکرد قلب انسان را مشاهده کنند می‌توانند این مدل‌های مشروح و دقیق را به کار گرفته و در بدن انسان از طریق رگ‌ها گردش کنند. گوگل در این لیست تمام تجربیات در دسترس واقعیت افزوده را قرار داده است. پس اگر به دنبال یک روش ساده جهت آموزش به کودکان خود در منزل هستید احتمالاً گوگل همان چیزی است که شما لازم دارید. در کل آخرین آپدیت شامل 11 سیستم بدن انسان، مدل‌های حیوانی، گیاهی و سلول‌هایی باکتریایی و حتی چند تجربه جدید بر اساس مأموریت‌های تاریخی آپولو 11 و برنامه فضایی می‌شود.

گوگل یک "محتوای مرتبط" هم برای تجربه واقعیت افزوده ایجاد کرده که شما بتوانید در میان گزینه‌های موجود پس از اتمام کار با مدل فعلی به‌سادگی وارد مدل دیگری شوید.

گوگل جستجو واقعیت افزوده را سال گذشته تقریباً هم‌زمان با معرفی پیکسل 4 عرضه نمود اما در آن زمان تمرکز بر روی ساختن حیوانات در اندازه واقعی بود تا کاربران بتوانند با آن تعامل داشته باشند.

هر تلفنی که Google ARCore و یا Apple ARKit را پشتیبانی می‌کند می‌تواند در اجرای این تجربیات نقش داشته باشد.چنانچه گزینه‌های ذکرشده در جستجو را مشاهده نمی‌کنید با مراجعه به صفحه پشتیبانی گوگل  می‌توانید از تمام دستگاه‌هایی که واقعیت افزوده را پشتیبانی می‌کنند مطلع شوید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)