خانهاخبار
رندرهای LG Stylo 6 با دوربین سه‌گانه فاش شد

رندرهای LG Stylo 6 با دوربین سه‌گانه فاش شد

ایوان بلس اخیرا دست به انتشار رندرهایی از ال جی استایلو 6 زده که طراحی ناچ‌دار نمایشگر این گوشی، قلم هوشمند و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۲۰

ال‌جی در ماه ژوئن سال گذشته از موبایلی به نام Stylo 5 رونمایی کرده بود. حالا افشاگر معروف، ایوان بلس، به سراغ افشای رندرهای مربوط به جانشین این دستگاه یعنی Stylo 6 رفته که قرار است به‌زودی معرفی شود. Stylo 6 برخلاف نسل قبلی نمایشگری با ناچ خواهد داشت ولی حاشیه‌های بالا و پایین صفحه آن ظریف‌تر شده است.

image

این گوشی در قاب عقب خود دوربین سه‌گانه‌ای دارد که برخلاف دوربین یگانه Stylo 5 با چینشی افقی دیده می‌شود. علاوه بر این، در قاب عقب Stylo 6 می‌توانیم حسگر اثر انگشت فیزیکی را ببینیم. در سمت راست بدنه دکمه پاور و در سمت چپ شکاف سیم کارت، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه دیگری دیده می‌شود که احتمالا مخصوص دستیار صوتی گوگل اسیستنت است.

image

در پایین بدنه Stylo 6 درگاهی از نوع USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، میکروفن اصلی، شیار بلندگو و حفره‌ای برای قلم هوشمند این دستگاه وجود دارد. طراحی قلم Stylo 6 در رندر زیر مشخص است. در بالای بدنه این گوشی هم فقط میکروفن ثانویه را می‌بینیم.

image

ال‌جی در حال حاضر اطلاعاتی درباره Stylo 6 اعلام نکرده است، ولی اگر تاریخ موجود در والپیپر گوشی را ملاک قرار دهیم، احتمالا می‌توانیم در روز ۱۸ مه مصادف با ۲۹ اردیبهشت منتظر رونمایی از این تلفن هوشمند باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)