خانهاخبار
نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 67x و لنزهای ZEISS به بازار می‌آید

نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 67x و لنزهای ZEISS به بازار می‌آید

بر اساس گزارش‌های جدید، احتمالا در سه‌ماهه سوم سال 2020 باید منتظر گوشی جدیدی به نام نوکیا 6.3 باشیم که از پردازنده اسنپدراگون 670 یا 675 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۱۹

شرکت HMD Global سپتامبر پارسال نوکیا ۶.۲ را با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ معرفی کرد. حالا گزارشی منتشر شده که مدعی است نسل بعدی این گوشی با نام نوکیا ۶.۳ از چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ استفاده می‌کند.

این گزارش می‌گوید نوکیا ۶.۳ احتمالا دوربین چهارگانه‌ای خواهد داشت که لنزهای آن توسط شرکت ZEISS تولید می‌شود. HMD برای نوکیا ۶.۲ با این شرکت همکاری نکرد و در عوض دوربین سه‌گانه‌ای را روانه بازار کرد که از یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده بود.

منبع گزارش امروز مدعی است که نوکیا ۶.۳ احتمالا از نمایشگر PureDisplay استفاده خواهد کرد و در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار می‌گیرد تا میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. گفته می‌شود مدل پایه این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و قیمت آن ۲۴۹ یورو خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)