خانهاخبار
مایکروسافت از محصولات جدید خود رونمایی کرد

مایکروسافت از محصولات جدید خود رونمایی کرد

مایکروسافت علاوه بر معرفی محصولات جدید، تاریخ عرضه رقیب ایرپاد اپل را نیز اعلام کرد
۱۳۹۹/۲/۱۸

مایکروسافت امروز از چندین محصول جدید خود از جمله لپ‌تاپ Surface Book 3 و تبلت مقرون به صرفه Surface Go 2،  رونمایی کرد. باتوجه به همه‌گیری پیش آمده در سراسر جهان زمان سختی برای معرفی محصولات جدید است. مانند اپل که به تازگی از دستگاه‌های جدید خود مک بوک پرو و ایر و همین طور آیپد پرو رونمایی کرده، مایکروسافت نیز بدون برگزاری رویداد مطبوعاتی و صحبت کردن راجع به محصولات جدید خود آنها را معرفی و تاریخ عرضه هرکدام را مشخص کرده است. البته با توجه به بسته بودن اغلب فروشگاه‌ها در تمام دنیا خیلی از مردم نمی‌توانند دستگاه‌های جدید را از نزدیک مشاهده کنند. اما اکنون در هنگامه همه‌گیری تعداد بیشتری در مقایسه با گذشته از رایانه استفاده می‌کنند. این شرکت اوایل هفته گذشته بود که اعلام کرد میزان مصرف ماهانه ویندوز ۱۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.

سرفیس گو ۲

image

این محصول در واقع ادامه دهنده راه Surface Go  اصلی است. البته می‌توان گفت این محصول نسخه‌ی ارزان و ضعیف شده‌ی تبلت گران قیمت سرفیس پرو است. قیمت پایه‌ی این دستگاه از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود که پردازنده‌ی قوی‌تر از نسل اول (مایکروسافت می‌گوید ۶۴ درصد سریعتر)، صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی که کمی افزایش اندازه داشته، آن را همراهی می‌کنند. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو نیز؛ که این روزها اکثر مردم در حال گفتگوی اینترنتی هستند، می‌تواند مفید باشد. مدل پایه‌ دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که احتمالا برای افرادی که می‌خواهند فعالیت‌هایی بیشتر از گشت زنی در وب انجام دهند، بسیار مایوس کننده است. در ادامه باید گفت که نسخه‌ی قدرتمند‌تری با دوبرابر حافظه و رم نیز در دسترس خواهد بود. سرفیس گو ۲ از ۱۶ اردیبهشت عرضه خواهد شد.

سرفیس بوک ۳

image

ردموندی‌ها نسخه‌ی جدیدی از لپ‌تاپ سطح بالای خود یعنی Surface Book 3 را نیز معرفی کرده‌اند که مانند اجداد خود از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد و به کاربر اجازه می‌دهد صفحه نمایش را از کیبورد جدا کند و به مانند تبلت از آن استفاده کند. در واقع نسخه‌ی مک‌بوک پرو مایکروسافت است که برای کاربران حرفه‌ای تولید شده، با این تفاوت که اجازه جدا شدن صفحه و استفاده به عنوان تبلت را نیز می‌دهد. ردموندی‌ها این محصول را به پردازنده‌ی نسل دهم اینتل مجهز کرده و همچنین گرافیک NVIDIA Quadro RTX 3000 نیز پردازنده‌ی جدید را همراهی می‌کند. سرفیس بوک ۳ با قیمت ۱۵۹۹ دلار شروع می‌شود و از ۲۵ اردیبهشت در دسترس کاربران قرار دارد.

سرفیس هدفون ۲ و تاریخ عرضه سرفیس ایربادز

image

مایکروسافت از آخرین هدفون دارای قابلیت حذف نویز خود پرده برداری کرد که دارای روگوشی‌های جدید است که به منظور راحتی بیشتر کاربر تعبیه شده است و از ۱۳ سطح کنترل سروصدای محیط بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد چه میزان از صدای محیط به گوشش برسد. مایکروسافت اعلام کرده برای کاربران در مکان‌های شلوغ مانند کافه‌ها و یا خانه‌های پرسروصدا تنظیم شده است و برای اولین بار از زمان عرضه در رنگ مشکی نیز در دسترس قرار دارد که دوستداران می‌توانند از تاریخ ۱۶ اردیبهشت و با قیمت ۲۴۹ دلار آن را تهیه کنند.

image

ردموندی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا رقیب ایرپاد اپل یا به عبارتی سرفیس ایربادز را نیز عرضه کنند. این محصول ابتدا در اکتبر ۲۰۱۹ بود که معرفی شد و قرار بود تا بهار به دست کاربران برسد اما عرضه آن به تعویق افتاد. افرادی که فرصت کار با این محصول را داشتند اذعان کرده‌ بودند که احساس ناخوشایندی دارند و کنترل‌های آن به درستی کار نمیکند. البته غول نرم‌افزاری دنیا وقت بسیاری برای رفع مشکلات موجود داشته است. این ایربادز از ۱۶ اردیهشت و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)