خانهاخبار
تاریخ معرفی آنر X10 با پشتیبانی از 5G اعلام شد

تاریخ معرفی آنر X10 با پشتیبانی از 5G اعلام شد

شرکت آنر با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که گوشی هوشمند ایکس 10 را در تاریخ 31 اردیبهشت معرفی خواهد کرد. در این پوستر به یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی اشاره شده است.
۱۳۹۹/۲/۱۸

آنر، زیربرند هوآوی، دیروز رسما اعلام کرد که موبایل هوشمند بعدی خود یعنی آنر ایکس ۱۰ را در تاریخ ۲۰ مه مصادف با ۳۱ اردیبهشت معرفی خواهد کرد. این خبر در صفحه رسمی ویبوی آنر همراه با انتشار پوستری اعلام شد که به پشتیبانی از شبکه‌های 5G در این گوشی اشاره می‌کند.

آنر هنوز به‌طور رسمی اطلاعاتی را درباره گوشی ایکس ۱۰ منتشر نکرده، ولی با توجه به عبور این تلفن هوشمند از مرجع TENAA می‌دانیم که باید منتظر نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و چیپست Kirin 820 باشیم.

آنر ایکس ۱۰ همچنین دارای دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی IMX600y سونی است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو یا عمق ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در بخش سلفی هم شاهد حضور یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

آنر ایکس ۱۰ حسگر اثر انگشت جانبی دارد و از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر است با سرعت ۲۲.۵ وات از طریق درگاه USB-C شارژ شود. پیش‌بینی می‌شود که اطلاعات بیشتر درباره این تلفن هوشمند در روزهای منتهی به تاریخ رونمایی منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)