خانهاخبار
تصاویر و مشخصات تازه‌ای از سرفیس گو 2 لو رفت

تصاویر و مشخصات تازه‌ای از سرفیس گو 2 لو رفت

وب‌سایت WinFuture در گزارش تازه‌ای با انتشار تصاویری از سرفیس گو 2 به تشریح بخشی از جزئیات فنی این محصول پرداخته است. این دستگاه قرار است در کنار سرفیس بوک 3 معرفی شود.
۱۳۹۹/۲/۱۷

مایکروسافت به‌زودی می‌خواهد از دو محصول جدید رونمایی کند که یکی سرفیس بوک ۳ و دیگری سرفیس گو ۲ است. انتظار داریم که محصول دوم با سخت‌افزارهای جدیدتر به بازار بیاید و جانشین نسل اول سرفیس گو شود. با وجود این که شایعات زیادی درباره این دستگاه در اینترنت منتشر شده، ولی حالا گزارشی در دسترس قرار گرفته که تصاویر و مشخصات سرفیس گو ۲ را از با ما به اشتراک می‌گذارد.

به‌گزارش وب‌سایت WinFuture، سرفیس گو ۲ مایکروسافت از همان طراحی سرفیس گو قبلی استفاده می‌کند ولی به نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه ۱۰.۵ اینچ مجهز خواهد شد. البته ابعاد فیزیکی این دستگاه تغییری نمی‌کند و همچنان می‌توانید از کاورهای قبلی سرفیس گو برای آن استفاده کنید.

image

رزولوشن نمایشگر سرفیس گو ۲ به FHD یعنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارتقا یافته و حاشیه‌های آن باریک‌تر شده است. سرفیس گو ۲ در دو نسخه با مشخصات سخت‌افزاری مختلف به بازار می‌آید. یکی از این نسخه‌ها از پردازنده اینتل پنتیوم گلد 4425Y و دیگری از اینتل Core m3-8100Y استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، مایکروسافت پشتیبانی از 4G LTE را به مدل مقرون به صرفه سرفیس گو ۲ اضافه کرده و فناوری وای فای ۶ را به این دستگاه آورده است.

این محصول در مدل دارای پردازنده پنتیوم از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن ۴۹۹ دلار خواهد بود. مدل پیشرفته‌تر سرفیس گو ۲ از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن ۶۸۰ دلار در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که این دستگاه نسخه دیگری با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت ولی متاسفانه قیمت این مدل هنوز فاش نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)