خانهاخبار
تاریخ برگزاری کنفرانس آنلاین WWDC 2020 اپل مشخص شد

تاریخ برگزاری کنفرانس آنلاین WWDC 2020 اپل مشخص شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهالی کوپرتینو تصمیم گرفتند تا همایش توسعه دهندگان WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار کنند.
۱۳۹۹/۲/۱۷

اوایل سال جاری، اپل با انتشار بیاینیه‌ای اعلام نمود که کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. چنین تصمیمی بر اساس شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری گرفته شد.

در آن زمان، اپل تنها به این نکته اشاره کرد که این رویداد در موعد مقرر خود، در ماه ژوئن برگزار می‌شود و متأسفانه تاریخ آن را عنوان نکرد. اما این موضوع امروز تغییر پیدا کرد و حالا به صورت رسمی۷ خبر برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 به صورت رسمی توسط کمپانی اپل منتشر شد. این رویداد در روز 22 ژوئن مصادف با دوم تیر ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

توسعه دهندگان و علاقمندان قادر خواهند بود تا این اتفاق را از اپلیکیشن Developer اپل یا از وبسایت توسعه دهندگان دنبال کنند.

فیل شیلر، یکی از سرشناس‌ترین مقامات اپل در این باره چنین می‌گوید:

WWDC20 یکی از مهم‌ترین وقایع برای ما به حساب می‌آید که بیش از 23 میلیون توسعه دهنده را در کنار یکدیگر جمع می‌کند. ما در این رویداد، پلتفرم‌های جدید خود را معرفی کرده و به بیان ویژگی‌ها و آموزش‌های مختلف پیرامون آنها می‌پردازیم. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا با توسعه دهندگان مختلف که در سر تا سر دنیا حضور دارند، در یک اتفاق آنلاین ملاقات کنیم و ویژگی‌های جدید و اطلاعات تازه خود را با آنها به اشتراک بگذاریم.

اپل همچنین چالش دانشجویی Swift را نیز اعلام نمود که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا عشق و علاقه خود به کدنویسی را به روش‌های مختلف ابزار نمایند.این کمپین از هم اکنون آغاز شده و تا 17 می (مصادف با 28 اردیبهشت ماه) ادامه خواهد داشت.

image

 

کریگ فدریگی، یکی دیگر از افراد برجسته کمپانی اپل در این باره گفت:

دانجشویان یکی از سرمایه‌های عظیم برای جامعه توسعه دهندگان اپل به حساب می‌آیند. سال گذشته در WWDC 2019، شاهد حضور بیش از 350 دانشجو از 37 کشور مختلف بودیم. با اینکه WWDC20 به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد، اما می‌خواهیم حضور دانشجویان و دانش آموزان جوان خود در این رویداد بزرگ را با هم جشن بگیریم. بی صبرانه منتظر هستیم تا خلاقیت و افکار جدید و نوین این افراد جوان را مشاهده کرده و تبدیل رویای آنها به واقعیت را با چشمان خود ببینیم.

چالش دانشجویی سوییفت توسط اپلیکیشن Swift Playgrounds که برای آیپد و مک طراحی شده، در دسترس خواهد بود. این ابزار به نوعی طراحی شده تا یادگیری و کار با زبان برنامه نویسی سوییفت اپل را آسان‌تر کند. افرادی که تمایل به شرکت در این رویداد را دارند، می‌توانند تا ساعت 11:50 دقیقا روز 17 می، پروژه خود را در قالب سه دقیقه آماده و ارائه نمایند. افرادی که در این چالش پیروز شوند، نه تنها ست پین WWDC20 را دریافت می‌کنند، بلکه یک ژاکت مخصوص این اتفاق برای آنها به صورت هدیه ارسال می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)