خانهاخبار
آیا قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده به سیستم عامل iOS می‌آید؟

آیا قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده به سیستم عامل iOS می‌آید؟

پتنت جدید اپل، اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت‌های آینده اپلیکیشن Messages را در اختیارمان گذاشته است.
۱۳۹۹/۲/۱۵

اهالی کوپرتینو به تازگی در موسسه ثبت پتنت و حقوق کپی رایت کشور آمریکا، پتنت جدیدی را رجیستر کرده‌اند که در جزئیات آن، به قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده در اپلیکیشن Messages اشاره شده است. این پتنت توسط وب‌سایت Apple Insider در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته است.

در این پتنت، شاهد قابلیت ویژه‌ای هستیم که در حال حاضر، در اپلیکیشن Messages یافت نمی‌شود. همان طور که می‌بینید، هنگام انتخاب یکی از حباب‌های مربوط به پیام‌های ارسال شده، گزینه Show Edits نمایش داده می‌شود که به کمک آن، امکان ویرایش پیام‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

افرادی که با مسئولان و طراحان اپل ارتباط نزدیکی دارند، چنین عنوان کرده‌اند که در آینده نزدیک، شاهد تغییرات و بهبودهایی در اپلیکیشن Messages خواهیم بود که از جمله آنها می‌توان به جذاب‌تر شدن افکت‌های آی مسج (iMessage) و امکان رد و بدل کردن پول از طریق Apple Pay اشاره کرد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا برخی پیام‌های را با یکدیگر ترکیب کرده و آنها را در یک گروه جداگانه قرار دهند.

image

 

در کنار این بهبودها و تغییرات، شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید برای ویرایش پیام‌های ارسال شده خواهیم بود. همچنین در کنار این قابلیت، هنگامی که پیام ویرایش شده را انتخاب کنید، گزینه Show Edits به نمایش گذاشته می‌شود که با ضربه زدن روی آن، می‌توانید تغییرات صورت گرفته را به صورت کامل مشاهده کنید.

اپلیکیشن‌های مبتنی بر iMessage در سیستم عامل آی او اس 10 به دنیای اپل راه پیدا کردند و از آن زمان تا به حال، نرم‌افزارهای سوم شخص پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده‌اند. 

بهبود ساختار اپلیکیشن Messages به اپل اجازه می‌دهد تا با قدرت و صلابت بیشتری، به جنگ رقبای خود در این زمینه مانند WeChat برود. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی، شاهد اضافه شدن این قابلیت‌ها به اپلیکیشن Messages باشیم و لذا، تا روز موعود باید منتظر ماند و دید که اهالی کوپرتینو، چه تاریخی را برای بهره‌گیری از این ویژگی‌ها در نظر گرفته‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)