خانهاخبار
مشخصات بیشتری از لپتاپ سرفیس گو 2 فاش شد

مشخصات بیشتری از لپتاپ سرفیس گو 2 فاش شد

سرفیس گو احتمالا اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار می‌شود، اما حالا صدور مجوزی جدید برای این دستگاه اطلاعات بیشتری را درباره آن با ما به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۲/۱۵

طبق شایعات، مایکروسافت باید به‌زودی از سرفیس گو ۲ رونمایی کند. این دستگاه قرار است بخش اقتصادی بازار را هدف قرار داده و جایگزین نسل اول سرفیس گو شود. تاکنون شایعات مختلفی درباره سرفیس گو ۲ منتشر شده، و این دستگاه اخیرا از مرجع FCC عبور کرده بود تا مطمئن شویم که زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

حالا امروز وب‌سایت Windows Latest مجوز Energy Star را برای سرفیس گو ۲ کشف کرده تا بخش دیگری از مشخصات این محصول فاش شود. بر اساس اطلاعات این مجوز، سرفیس گو ۲ از پردازنده اینتل Core m3-8100Y و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که ظرفیت فضای داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت اما قابل ارتقا با کارت حافظه باشد.

مدل پایه سرفیس گو از پردازنده پنتیوم گلد 4415Y به پنتیوم گلد 4425Y ارتقا خواهد یافت. این پردازنده مرکزی با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. ظرفیت فضای داخلی این مدل هم معلوم نیست ولی انتظار داریم که از ۱۲۸ گیگابایت با قابلیت ارتقا استفاده شود.

سرفیس گو ۲ احتمالا اواخر ماه جاری میلادی همراه با سرفیس ایربادز ۲ و سرفیس بوک ۳ عرضه می‌شود. گروه هدف این دستگاه دانشجویان و افرادی هستند که می‌خواهند با پرداخت هزینه‌ای کمتر به لپتاپی مناسب برای انجام کارهای خود دسترسی داشته باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)