خانهاخبار
مشخصات مکبوک پرو جدید اپل فاش شد

مشخصات مکبوک پرو جدید اپل فاش شد

بر اساس نتایج بنچمارک 3DMark، ظاهرا اپل در حال کار روی مکبوک پرو جدیدی است که اکنون مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته. این لپتاپ از نسل دهم پردازنده‌های آیس لیک استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۱۴

همه‌گیری جهانی ویروس کرونا خیلی چیزها را تغییر داده است، اما در میان همه مشکلات اپل همچنان به عرضه محصولات جدید خود ادامه می‌دهد. حالا اخیرا نتایج بنچمارکی منتشر شده که از تولید مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی تازه‌ای خبر می‌دهد.

حساب توئیتری @_rogame بنچمارک این دستگاه را از سرویس 3DMark پیدا کرده و به‌اشتراک گذاشته است. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این لپتاپ از پردازنده اینتل Core i7-1068NG7 با فرکانس پایه ۲.۳ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس ۴.۱ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. مک‌بوک آتی اپل ۳۲ گیگابایت رم و ۲ یا ۴ ترابایت حافظه داخلی SSD دارد.

پردازنده i7-1068NG7 تراشه‌ای متعلق به نسل دهم پردازنده‌های آیس لیک U است. استفاده از تراشه‌های آیس لیک به جای ویسکی لیک احتمالا به افزایش توان قابل توجه این لپتاپ کمک خواهد کرد.

با توجه به مشخصات این سیستم که سخت‌افزارهای قدرتمندی را در خود جا داده، انتظار می‌رود که با قیمتی در حدود ۳ هزار دلار طرف باشیم. البته ممکن است اپل نسخه ارزان‌تری از این دستگاه را با پردازنده Core i5 عرضه کند.

با این حال، نکته جذاب درباره این گزارش این است که شاید مک‌بوک مورد نظر نه ۱۳ اینچی بلکه ۱۴ اینچی باشد. اپل قبلا مک‌بوک ۱۵ اینچی را به ۱۶ اینچی تغییر داده بود، پس چرا مدل ۱۳ اینچی را به ۱۴ اینچی تبدیل نکند؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)