خانهاخبار
سری میزو 17 عریض‌ترین لنز فوق عریض بازار را خواهد داشت

سری میزو 17 عریض‌ترین لنز فوق عریض بازار را خواهد داشت

خانواده گوشی‌های هوشمند میزو 17 از لنز فوق عریض، بلندگوی استریوی پیشرفته و سیستم هپتیک mEngine 3.0 بهره‌مند می‌شود. این سری در تاریخ 19 اردیبهشت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۱۴

شرکت میزو ظاهرا ابایی از اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به تلفن‌های هوشمند سری میزو ۱۷ ندارد. این شرکت اخیرا در پستی اعلام کرده که میزو ۱۷ پرو دوربین فوق عریضی با زاویه دید ۱۲۹ درجه‌ای دارد و از بلندگوهای استریویی استفاده می‌کنند که با برخورداری از فناوری‌های تازه قادرند صدای بهتری داشته باشند.

اگر ترجمه اطلاعات دو تیزر زیر صحیح باشد، میزو ۱۷ پرو یکی از عریض‌ترین لنزهای فوق عریض بازار را در اختیار خواهد داشت. این لنز سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد که احتمالا از مکانیزم ادغام پیکسل ۴ در ۱ استفاده می‌کند.

image

میزو ۱۷ و ۱۷ پرو همچنین از نسل سوم بلندگوهای استریوی فوق خطی دوگانه بهره خواهند گرفت. کسانی که با این فناوری آشنا هستند احتمالا می‌دانند که این اتفاق به معنای حداکثر صدای خروجی با حداقل اعوجاج است.

image

اکثر تلفن‌های هوشمند پرچمدار سیستم هپتیک مناسبی ندارند، ولی این رویه کم‌کم در حال تغییر کردن است. امسال تقریبا تمام سازندگان گوشی‌های قاتل پرچمداران به بهبود موتورهای ویبره محصولات خود پرداختند. طبق اعلام شرکت میزو، سری ۱۷ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این شرکت سیستم هپتیک خود را mEngine 3.0 نامیده و می‌گوید این سیستم عملکرد خطی افقی دارد. آخرین نسخه این موتور پارسال در میزو ۱۶ اس معرفی شده بود.

image

خانواده میزو ۱۷ از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و شارژ سریع ۳۰ واتی استفاده می‌کند و قرار است در تاریخ ۸ مه مصادف با ۱۹ اردیبهشت معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)