خانهاخبار
مشخصات، قیمت و رندر اوپو A92 در فروشگاهی در اندونزی فاش شد

مشخصات، قیمت و رندر اوپو A92 در فروشگاهی در اندونزی فاش شد

وب‌سایت یک فروشگاه اندونزیایی به‌تازگی موبایل اوپو A92 را برای پیش‌فروش در دسترس قرار داده است. اکنون می‌توانیم نگاهی به اطلاعات و پیکربندی این گوشی هوشمند داشته باشیم.
۱۳۹۹/۲/۱۴

پس از رونمایی بی‌سروصدای اوپو A92s حالا چند وقتی است که نام اوپو A92 در شایعات شنیده می‌شود. افشاگر معروف توئیتری، ایوان بلس، اخیرا رندرهای این گوشی هوشمند را منتشر کرده بود و اکنون فروشگاهی در اندونزی این دستگاه را به وب‌سایت خود اضافه کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

در حال حاضر دو صفحه از مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی این گوشی در فروشگاه مذکور در دسترس قرار گرفته که یکی دارای برچسب قیمت ۲۶۷ دلاری و دیگری ۳۰۱ دلاری است. در هر دو صفحه دستگاهی به رنگ سفید به‌فروش می‌رسد و همراه با یک جفت ایرفون بیسیم عرضه می‌شود. از آن‌جایی که این صفحه فعلا مربوط به پیش‌فروش اوپو A92 می‌شود، احتمالا در هنگام عرضه با قیمت متفاوتی روبرو خواهیم شد. با این حال، ظاهرا زمان زیادی تا عرضه رسمی این گوشی باقی نمانده است.

image

این فروشگاه می‌گوید اوپو A92 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. در بالای سمت چپ نمایشگر A92 حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی است.

image

در قاب عقب اوپو A92 نیز دوربینی چهارگانه وجود دارد که در ماژولی به شکل مستطیل دیده می‌شود. لنزهای این ماژول طراحی L مانند دارند و در سمت راست نیز فلش LED را می‌بینیم. اوپو A92 یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد.

موبایل جدید اوپو یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7.1 به بازار می‌آید. اوپو A92 در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی تولید شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)